mitä saa ostettua sadalla eurolla

ei mitn

Avainsanat: auto mopo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 10:12

Ruokaa harkiten ja loput myöhäisempään tarpeeseen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 09:48

Ostin HP:n kopio/skannerin 50 euroa ja mustepatruunat,isot,siihen.Yhteensä 100 euroa.Mutta saa sillä esim.ruokaa aika paljon tai kostean illan kapakassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:58

Kategoriassa "Tietokoneet Internet" avainsanoja "auto mopo" ? mitähän mahdat haluta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:59

Jos tarkoitat mopoa tai autoa , niiin aika huono kuntoisia voi saada..katso keltainen pörssi. huutonet..tai tuolta netistä ..onnea etsintään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:10

Joitakin käytettyjä laitteita saa hyvinkin sillä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:45

Pelto autoja voi löytyä ja mopon osia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:57

Eilen olisi saanut lähikaupasta 101 Oululaisen jälkiuunileipää.
Ostin tosin vain neljä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 12:10

Kyllä taidat jäädä ilman autoa tai mopoa. Säästä vähän lisää, niin ehkä jonkun romun saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:01

Sadalla eurolla voit saada ruokaa, yön hotellissa (ei mitään luksus yötä), keittiötarvikkeita, työkaluja, tauluja, rihkamaa ja kaikkea muuta pientä mitä nyt ihan tavis kaupasta voi löytyä, myös voit saada mikron tai jonkin elokuvan tai pelin (lauta- tai videopelin). Mutta sadalla eurolla ei kyllä saa mitään uutta ja hyvä kuntoista mopoa tai autoa, kuten muut ovat sanoneet aikaisemmin. Ei myöskään saa mitään televisoita jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:14

Bentzaa melkein 100 litraa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 16:20

Jos mopoja havittelet niin Huuto.netistä voit kahdella eurolla saada tällaisen huippuhienon lasten lelumopon:

huuto.net/fi/showitem.php3?i...d=96807880

Oikeaan mopoon ei ihan taida tuo satanen riittää, mutta jos pistät vielä yhden nollan perään niin eiköhän sitten jo ala löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:45

100 eurolla saa vaikka mitä... ite ostaisin kyl vaatteita, ja säästäisin mitä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:47

vaikka mitä. usko pois.