Millaisia kokemuksia teillä on egyptin matkoista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 09:55

Olen ollut Sharm el Sheikissä, paikka on turvallinen. Olimme lastan lasten kanssa,retkiä teimme Siinain erämaahan mönkijällä,lasipohjaisella veneellä punaisellemerelle,jossa näimme erilaisia kaloja sekä korallia. Mielenkiintoisin oli Kairon matka jossa tutustuimme Museoon kyllä oli paljon nähtävää. Sitten pyramiidit lapset menivät pyramiidin sisälle. Erittäin mielenkiintoinen ja antoisa matka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 09:29

Aivan kamalaa.Älä ikinä mene Hurghadaan.Sielä ei ole mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:20

Löytyyhän sieltä sitä historiaa ja rantalomakohteenakin ihan ok, ei kuitenkaan ykkössuosikkejani (oon leipääntynyt arabikauppiaisiin ja tuputtamiseen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:21

En voi suositella kenelekkään.
Arabit alistavat naisia ja sitä on kauheata katsoa, ja jo se kuinka he katsovat halveksien länsimaisia naisia saa minut voimaan pahoin. Jos olisin nainen en ikimaailmassa matkustaisi arabikulttuurisiin maihin. Muutenkin se ilmapiiri siellä on painostava ja minusta siellä henkii kaikki jollaintavoin sairasta ja pahaa fiilistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:21

Oma vessapaperi mukaan jos liikkuu keskustan ulkopuolella. Vessoja kyllä on mutta paperia ei, korkeentaan sanomalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:13

Turvallinen paikka. Kauppiaat vähän kimpussa.. paitsi hurghardassa... lämmintä on ja punainen meri on upea! Ruoka hyvää ja ainakin meidän kohdalla ollut ihan turvallistakin. Kun varoo vähän yöelämässä ettei mene mihinkään huumeluolaan:) niin ihan positiivinen paikka