Ruokajuomaksi: olut, viini vai joku muu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:52

Maito tyttö olen ; ) en käytä alkohooli juomia ainakaan ruoan kanssa : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:53

Maito ja joskus menee kyllä olutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:00

useimmiten maitoa:) viini kuuluu special tilanteisiin.. olutta juon muutenkin vähän kun se lihottaa:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 23:04

Vesi useimmiten, joskus olut. Viiniä ei koskaan, tulen niin kipeäksi siitä, samoin kuin maidostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:08

Vesi on ehdottamasti paras ruokajuoma,koska se ei peitä ruuan makuaromeja.
Viini toki käy ja joidenkin ruokien kanssa myös kylmä olut.
Muistutan kuitenkin tässä samalla, että alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri ja ruokaillessakin alkoholia tulee nauttia vain se yksi lasi.

Lisätty: 31.01.2009 - 23:11

Maito, niin hyvän makuista kuin se onkin, on vauvojen juoma,eikä koostumuksensa puolesta sovi aikuisen elimistölle.
Siksi vetoan kaikkiin terveytenne puolesta, lopettakaa hyvät ystävät maidon juominen raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:45

Ruokajuomana kotona vesi, ulkona syödessä olutta tai viiniä, riippuu tilanteesta.
En käytä maitoa lainkaan, vaikka ei ole mitään laktoosijuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:56

Riippuu missä syön ja mitä.Aina vettä, olut ihan hyvä ja riippuen ruuasta puna tai valkkari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 00:14

vesi yleensä, tilanteen salliessa ja kun siltä tuntuu viini, ruokajuomaksi se lasillinen piisaa, Böömiläisistä rasva-aterioista ei selviä hengissä ilman olutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 01:56

Kyllä olen ruuan kanssa vesi linjalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:36

Vesi, kivennäisvesi tai viini!! siinä kolme parasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 03:14

vesi, viini vichy myös imo. joskus roskaruoan kanssa limsa :-P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 03:38

siiderit ja lonkerot, nam :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 04:54

VESIPOIKA OON

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 06:24

Maitoa kotona, viiniä ravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:32

Maito, vesi ,mehu. Piimää, että pää kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:40

Kotona vesi tai maito.Ravintolassa punaviini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:16

Hei kysyjä, mikä on raaka maaito? vesi, valkkari ja joskus olutkin vaikka ne lihottaakin, mutta hyvä ruoka, ja juoma, niin on parempi mieli, mutta eniten kyllä vesi ruuan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:23

Ruuastahan se riippuu,usein se on vesi ja arki-iltana käy,myös olut.Hyvä ruoka paranee vielä hyvällä viinillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:56

Maitoa, piimää, vettä,omena siideri sopii hyvin kanan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:55

Aina vesi - saa parhaiten ruuan maun esille mikä lienee ruokailun tarkoituskin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:08

Vesi, maito, limsa, mehu tai kotikalja, riippuu ihan ruoasta ja onko jokin juhla tai ollaanko jossakin muualla kun kotona tai koulussa tai töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:18

yleensä arkena otan ihan vaan mehua ja vettä , mutta viikonloppuna tai ulkona syödessä ja hieman paremman ruuan, kuten esim.pihvin kans ,ehdottomasti lasillinen hyvää punaviiniä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:21

kotona sekä ravinteleissa rasvaton maito ja vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:39

Ravintolassa tilaan ruokajuomaksi vettä ja ruokaa odotellessa otan lasillisen punaviiniä tahi omenasiideriä.. Kotona juon ruoan kanssa vettä tai mehua tai mitä milloinkin jääkaapista löytyy,, limu, maito..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:08

Kotoiset kotiruuat menee maidolla, piimällä, kotikaljalla, 'paremmat' pihvit yms. vaatii lasillisen viiniä, tai olutta, vettä sitten janojuomaks....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:59

Vesi paras ruokajuoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:16

Vesi paras,sitten punaviini,3sijalla olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:50

Arkisin vesi, viikonloppuna viini.

Lisätty: 02.02.2009 - 12:46

Maito ei ole tarkoitettu aikuisille ja kannattaa myös välttää jos haluaa pitää painonsa kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:12

maitoa tai piimäää vaan. alkoholi ei mielestäni sovi ruoan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 21:58

"Ikinä en oo maitoo juonu, enkä juo (ja sen kyllä huomaa)"...
Kaikki muut käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:00

Viiniä silloin kun se on mahdollista, vettä paremman puutteessa