Mitäpä pidät parhaina pitsatäytteinä? ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:39

Parhaita on ananas, kinkku, tonnikala, valkosipuli, herkkusieni ja tietty juusto :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:41

Kinkku, tonnikala, tomaattimurska jossa on valkosipulia ja kinkku ja juusto : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:45

Katkarapu, simpukka, tonnikala ym meren eliöt ja juusto tietysti ja oregano kruunaa sen ruuan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:51

Minä pidän samasta kuin Laiska, mutta pyydän juustoa kaksikertaisen annoksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:51

paprika, jauheliha, sipuli, ananas, jalopeno, NAM:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 22:55

Parasta on kinkku, herkkusieni, salami ja tonnikala tai katkaravut. Tietysti valkosipulilla. Juustot ja tomaattisoseet kuuluu automaattisesti mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:00

sipuli, juusto(aura myös) jauheliha, tomaatti.. nam, jalopeno

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:22

Pidän toki monista täytteistä, mutta tätä suomalaista kulttuuria en pidä hyvän,että mätetään kymmentä täytettä samaan pitsaan, sillä sehän on sikojen ruokaa siinä vaiheessa.
Esimerkiksi italiassa pitsa ehdään aina yhdellä täyttellä+juusto ja tomaatti ja se on mielestäni perus sääntö pitsan teossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 23:51

Elämäni parhaimman pitsan (varmaan oli kova nälkä ) olen syönyt Egerissä, ohutpohjainen leivinuunin arinalla paistettu, taisi olla kinkkua ja herkkusieniä. Hyvin harvoin syön pitsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 00:23

parhaan ikinä syömäni pitsan sain Roomassa, konstailematon tatti-pitsa (silpottuja tatteja ja vähän sipulia), ei se muita täytteeksi kaivannut , tatit olivat kuulemma Mikkelin seudulta, isäntä vakuutti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:00

Kepappizza on ihan ok!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:40

Kebab,salami, aurajuusto ja ananas, sopivan suolasta ja makeaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 05:09

EN SYO PIZZAA,EN OSAA SANOA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 06:26

Meren herkut on minusta parhaita simpukat katkaravut jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:35

ananas, kinkku, tonnikala sekaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:42

Ananas,tonnikala,aurajuusto=pizza Havaiji.Katkaravut tietysti ja paljon juustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:13

Salami,katkarapu,aurajuusto,jalopeno,eikä missään tapauksessa ananasta.Viimeaikoin olemme tehneet myös yksinkertaista tomaatti-mozzarella juustopizzaa,hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:30

kinkku, valkosipuli, paljon auraa ja ananasta ja herkkusieniä..ohut pohja pitää olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:03

Mielestäni valkosipuli on mauste, mutta se kyllä kuuluu mukaan, täyte top-7:

1.Kinkku
2.Aurajuusto
3.Katkarapu
4.Ananas

5.Sipuli
6.Paprika
7.Tonnikala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:26

teillä on niin hurjIa luetteloita,,annan TÄRKEIMMÄN,: AURAJUUSTO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:14

Juusto, jauheliha, tonnikala, kinkku, ananas, herkkusieni, sipuli, valkosipuli, salaattia, majoneesit (esim. valkosipuli), katkarapu ja tomaatti. Ei tule enempään mieleen. Mutta tietysti en pistä näitä kakkia samaan pizzaan. Muutamaa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:19

ananas, jauheliha, katkarapu ja tuplajuusto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:28

ehdottomasti kinkku, ananas, salami, aurajuusto ja PALJON juustoa. sit toinen on katkarapu ja tonnikala ja aina vaan paljon juustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:09

Kaikki pizzat joihin ei tule kinkkua,ai niin täytteinä,Kalkkuna,kana,kebab liha,suolaliha,sienet,ananas ,tomaatti,sipulit sun muut ,mutta ei kinkku,se on myrkky numero1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:00

Periaatteessa ihan mitä vaan kunhan juustoo on paaaaaljon!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 11:53

Njam, selkeä krapulapäivän kysymys, vaikkei kanuunaa olekaan :-) Parhaat täytteet, jotka aina löytyvät pizzastani, ovat kinkku, katkarapu, salami ja tuplajuusto. Ilman valkosipulia en pizzaani nauti missään oloissa. Sitä on oltava reilusti eli runsaasti. Myös kananmuna maistuu yllättävän hyvältä tuon legendaarisen herkun, rasvaa lilluvan nälänviejän päällä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 12:06

vahvanmakuiset juustot ja salamit, siinähän se silloin harvoin kun pizzoille sorrun (niin ja tomaatti)