Ärsyynnytkö jostain TV mainoksista,minuu ärsyttää nää nykymainokset, mistä ei saa mitään tolkkua mitä siinä mainostetaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:15

Kyllä ärsyynyn ja paljon. Ensinnäkin siksi,että Suomessa tulee käyttää suomen kieltä viestinnässä, Kieliasiat ovat lähellä sydäntäni ja on moukkamaista mielestäni yrittää tuhota kansallinen omaisuus tuomalla kieli mainoksiin,joka ei tänne kuulu.
Toinen ärsyttävä piirre on tuo suuntautuminen mainossa selkeästi lapsiin, ja mainokset aikuisista alkaa tuntua todella siltä, ettei niitä enää ymmärrä, johtuen juuri tuosta lapsen psyykkeeseen kohdistuvasta tavasta mainostaa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 22:15

Kai sieltä rahaa tulee, mutta en haluaisi katsoa yhtäkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:20

Mutta ei niistä piruista pääse eroon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 22:24

Hyviä mainoksia tulee pari vuodessa. Ja yksi niistä on se äitien tekemä ruoka. Pikkutyttö ja poika kokkaavat jossain vajassa kivillä ja heinillä. Ihana mainos. Sitten huonosta mainoksesta tulee mieleen kanavapakettien esittely, siinä hoetaan jotain älytöntä tätä, tätä, tätä loputtomiin.
Jos noilla huonoilla mainoksilla myydään, niin ostajissa on jotain vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:30

Kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:41

Joo ärsyynnyn ja varsinki semmosista "väkisinnäytellyistä". Pahimpia on sen siivousvälinefirman: "Sinillä siivous sujuu"- jutut :) Niitä en vaan kestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:43

Jotkut ärsyttää ja yleensä mainosten ajaksi käännän kanavaa.. : ) ei tarvii kattoo mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:53

Kaikista terveysjugurtti mainoksista ja hiivasieni/jalkasieni/virtsan karkailu ym. mainoksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 00:29

katselen mainoksia niin sivusilmällä jos ollenkaan ettei niistä juurikaan ole ärsyttäjäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 07:28

Kyllä ne ärsyttävät mutta onneksi minulla on kapulassa kanavanvaihto painikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:38

Napsautan pois mainokset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:46

Lempiharrastukseni on arvostella mainoksia.Jotkut ovat todella hyviä,mutta jostain mainoksesta ei edes ymmärrä,mitä siinä yritetään mainostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:08

Ärsyttää,ihastuttaa ja vihastuttaa,kyllä hauskat mainokset jäävät elämään puheisiin.Ne lapsiin kohdistuvat mainokset tuntuvat ilkeiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:17

äryttää en tajua sitäkään mainosta jossa takoo, takoo, ei uppoo, vaihdan kans kanavaa mainosten aikan,.mutta ..se mainos jossa on orava ja se vinkkaa sille kuormurille niist pähkinöistä, niin se kurre on niin söpö, et siitä tulen hyväl tuulel..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:16

pitkä kestoiset mainokset ärsyttävät. ainoo ihana mainos on jäänyt mieleeni se kahvimainos jossa pari poliisia ja mies ."...mörökölli sinut vieköön"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 20:56

Eniten ärsyttää, että mainokset tulevat aina suuremmalla volyymilla kuin itse ohjelma. On aina näprättävä äänensäädön kanssa ennen kuin siirtyy jääkaapille. Alkuvuodesta jouduin vaihtamaan toiselle kanavalle aina kun tuli Gigantin mainos. Ei voinu kattoa... Siksi suosinkin sarjojen nauhalle ottoa, voin katsoa rauhassa kun saa kelata mainokset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:17

En kovin paljoa katso kotimaisia kanavia mutta kyllä on aika outoja mainoksia, niitä ei kaikkia ymmärrä. Ei taida olla väliksikään. MTVkolmosta en juurikaan katso, nelosta kylläkin eli uutiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:42

Mainokset ovat ajan tuhlausta, olisi mukava katsoa joskus elokuvaa ilman mainoksia jotka saavat verenpaineen kimpoamaan.