Nakeeko kukaan muu kuin mina tulevaisuuden tapahtumia

Lisätty: 02.02.2009 - 16:29

TASSA 1 ESIMERKKI,,nain ehka unta ajan moottoripyoralla kolarin,ok,meni noin 1 vuosi aamulla herasin hotellissa tieto paassa tanaan mina ajan sen kolarin,ajattelin enpa aja pyoralla tanaan,ok,tuli ilta menin moottoripyoralla ravintolaan syomaan,soin ja lahdin hotellille,matkalla ajattelin kaynpa rannassa iltauinnilla,,muutaman tunnin paasta herasin sairaalassa 5 kylkiluuta poikki,1 keuhkoissa,solisluu 3 ssa osassa,,olin ajanut kolarin lahella rantaa,,siina ei auttanut tieto etukateen,,valitettavasti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 20:13

Ihmisen psyyke on rakennettu siten ,että ajatukset jotka pyörivät mielessä siirtyvät uniin ja silloin unet saattavat tuntua siltä kuin näkisi tulevia tapahtumia, vaikka ne on ainoastaan unen aikansaamaa lumetta johtuen ihmisen mielessä pyörivästä asiasta.
Silloin kun psyyke jostain syystä alkaa tehdä pieniä tepposia on hyvä käydä jonkun asiantuntian juttusilla. Kunnissa on sellainen mielenterveys orgaisaatio,josta kannattaa kysellä helpotusta ja apua, mikäli nämä tulevat tapahtumat oikein kovin alkaa vaivata.

Kysyjän kommentti

selkeä kannanotto asiaan,mutta olemme kyllä täysin erilinjoilla tässä asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 19:37

en minä ainakaan..... onneksi. En todellakaan haluaisi;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:48

Mulla on vähän kyllä taipumuksia sellaiseen.... mut ei siitä sen enempää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 19:56

Olen nähnyt unia, jotka toteutuivat ikävä kyllä. Olen alkanut pelkäämään uniani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:13

En ole nähnyt,mut etiäisiä miulla kyllä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:22

Eipä ole tullut vielä esille sellaisia kykyjä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:14

eilisest en muista, huomisest en tiiä, elelen vain tätä päivää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:48

Kyllä se on niin harvinainen taito, ettei näin pieneen joukkoon montaa sellaista sovi, enkä minäkään ole yksi niistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:25

en näe enkä halua:) otan mieluummin asiat sellaisenaan kun eteen tulee.. ja miksi yleensä ne enneunet kertoo pahoja asioita? vaikka muuten olen myös sitä mieltä, että meillä on se "seitsemäskin" aisti joka on harvemmin käytössä.. jonkinlainen telepatia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 23:24

välil tulee ain sellai et 'tän oon nähny ennenki'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:46

Joskus kyllä näin on käynyt, en ole esim. saanut nukuttua kun olen ollut varma että jotain jollekkin sattuu/on sattunut ja on pitänyt paikkaansa. Tai sitten unissani olen nähnyt vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 07:47

En näe, ja haluton tulevaisuutta edes näkemään, joskus kyllä on tullut näitä deja vu tunteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:44

Etiäisiä välillä liikaakin ja ikävä kyllä onnettomuudet tulevat tietoina etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:46

En näe. Mutta lähitulevaisuuteen kyllä. näen nytkin itseni vaatteet päällä ulos lähtemässä, mutta siihen se jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:56

Minä en näe,mutta minulla on intialainen ystävä,nimeltä yoki ja hän kirjoitttaa minulle aina asioita,jotka olen jo kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:42

ikävä kyllä, ja ne ovat ylensä huonoja unia ja huonoja uutisia..oikein itseäkin pelotaa niiden jälkeen..tai ahdistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:07

- Tässähän monelle hyvä liikeidea.
- Ennustusfirmat pystyyn. Saisikohan sellaiseen yritykseen starttirahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:04

en näe. mutta olisi kiintoisaa kyllä tietää mitä tuleman pitää. joskus kun pyörittelen asioita mielessä, ja kuvittelen asioiden jatkuvan omalla haluamallani tavalla niin näen ne unessa uudestaan muttei tosielämässä tapahdu lainkaan ja ne asiat olen laittanut vain tressin piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:13

Näen silloin tällöin sekä tulevia että menneitä, vaihtelee omasta mielentilasta ja keskittymiskyvystäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:55

Kyllä niitä näkee,mutta niin pitkän ajanpäähän on jo kerennyt unohtaa koko jutun.Sitten tajuaa mähän näin tämän jutunn jo aikoja sitten.