Miksi spiritismiä ei saa pelata?

Vai onko joku pelannut? Millaisia kokemuksia pelistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 19:09

KUKAS SEN ON KIELTABYT

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 19:11

En ole kuullutkaan, että se on kiellettyä. Toki pitää muistaa, että herkemmät ja kaikki muutkin pelaavat tietysti omalla vastuullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:11

ylipäätään on vaarallista leikkiä henkimaailman kanssa. Saa toki jos sen haluaa tehdä.. eihän sitä kukaan voi kiletää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:13

Eikö se ole jokaisen oma asia mitä pelaa.Mutta ko.peli pidettäköön leikkinä mielestäni.En ole tuomari!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:26

Minä en pelaa spiritismiä, koska siitä on varoitettu Raamatussa. Nyt en lähde esimään kyseistä kohtaa Sanasta. Tuolla aiemmin saarnasin jo ihan tarpeeksi.

Arnikalla oli hyvä peruste: on vaarallista leikkiä henkimaailman kanssa. Ja tämä henkimaailma edustaa minulle muuta kuin valon valtakuntaa.

Mutta kuten jo edellä on todettu: Ihminen valitsee itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:35

Teini-iässä luokkakavereitten kanssa pelattiin pimeänä ehtoona kynttilänvalossa vanhan talon yläkerrassa maalla ja oli jännää . Liikkuihan se lasi ja aivan varmasti joku meistä sitä liikutti, mutta sitten kun varjot alkoivat liikkua seinällä kynttilän lepatuksesta johtuen, kiljuen
paettiin alakertaan, eikä senjälkeen kokeiltu spiritismiä.

Eikös vanha sanonta ole, joka uniinsa uskoo, varjoansa pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:49

Olen pelannut ja ei ollut miellyttävä kokemus, mut olin silloin 16v : (
ehkä pysyn pois sellaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 19:55

Olen pelannut, eikä mitään tapahtunut. Turhaan meni sekin aika.
Mutta ei sitä missään kielletä pelaamasta. Pelaa vaan jos siltä tuntuu. Valinta on sinun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:35

Kukas sen on kieltänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:50

Kun siinä on se tosissaan ottamisen riski, voi ruveta luulemaan tosi kummia juttuja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:24

Eipä tuota ole kukaan kieltäny, mutta jos hermot on heikot ,niin suosittelen pysyy kaukana sellaisesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 02:43

Mitä enemmän tietää ko.asiasta, sitä vähemmän pelkää.

Lähteet:
omat lähteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 07:49

Ei se kiellettyä ole, mutta osa ihmisistä tuomitsee sen koska ollaan tuntemattomalla alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:40

Ihmisillä on vapaa tahto ja jossain vaiheessa joutuu ,myös itse vastaamaan tekojensa seurauksista,pelaamisella on omat riskinsä.Vuosiin en ole sitä harrastanut paikalle voi saapua "kutsumattomia" vieraita henkimaailmasta.Ei ole leikin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:47

nuorena mekin kokeiltiin ja oisko ollut niin ,että mielikuvitus alkoi tekemän tepposia juuri varjot ym.., ja juostiin kaikki 6 tyttöä vessaan kirkumaan, ei olla pelattu, ei kannata yrittää, jää traumoi jos herkkä olet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:58

ei sitä kukaan kiellä. joillekkin ihmisille se kuitenkin saattaa olla tabu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 22:07

En kans ole kuullut että se olisi kiellettyä. Itse vain en ole kiinnostunut ko. aiheesta, ehkä siksi jäänyt pelaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:43

Ollaan kokeiltu...ja uudelleen en aio pelata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:28

Voihan sitä pelata, mutta piru voi napata valtaansa herkän mielen loppuiäksi.