Onko jollakin kokemuksia matka-automatkailusta Australiassa? Minkäkuntoisia ovat tiet Queenslandissa?

Suunnittelemme syksyllä 2009 Australian matkaa tarkoituksena vuokrata matka-auto Brisbanesta ja suunnata siitä kohti Cairnsia. Teiden kunto, matkan eteneminen ja nähtävyydet tällä välillä kiinnostavat.

Avainsanat: australia matka-auto queensland teiden kunto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 17:42

Kerrotaan että jos ajelet pitkiä välimatkoja Australiassa ( iso maa), pitää vuokrata myös ase jos vuokraa auton. En tiedä paikkansa pitävyyttä, kun en ole vielä siellä ollut.
Löytyiskö täältä jotain apuja asiaan:
www.mainroads.qld.gov.au/web...e?OpenForm
www.thinkdifferent.qld.gov.au/
mycareer.com.au/queensland-g...s/profile/

esim. jos lataat earth.google.com/ koneellesi ellei se jo ole siellä, voit tutkailla planeettaa ilmaiseksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 11:01

Olen caravaanari ja meille tulee caravaanari lehti, siinä on ollut jutua matkailuautilla matkustamisesta austraaliassa,voit käydä katsoo josko löytyi lukusalista , en nyt ole varma tai voisitko ostaa nuo painokset, nitä useammassa lehdehdessä juttua oli, niin caravan toimisto 03615311 kysy tuolta, ne maksavat 7 e kpl..