hyviä rakkausromaaneja tai muita romantiikkaa pursuavia kirjoja nuorelle aikuiselle

Avainsanat: rakkausromaanit romantiikka nuoriso nuoret aikuiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 18:53

Kaari Utrion aikaisempi tuotanto esim. aatelisneito ja porvaristyttö.Untinen-Auelilta:Luolakarhun klaani ja sitä suraavat kirjat.Pohjola-Pirhosella on myös romanttisia historiallisia romaaneja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 16:55

Cathy Kellyn romaanit ovat tällä saralla parhaita. Jos olet jo päälle parikymppinen niin sitten suosittelen Marian Keyesin tuotantoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 16:58

Itse nuorena (17-vuotiaana) olen täysin hurahtanut Sophie Kinsellan Himoshoppaaja-kirjoihin! Mukaansatempaava juoni ja muutenkin ihanaa "aivot narikkaan"-luettavaa. Tykkään myös Lisa Jewellin samantapaisista romaaneista. Voit lukea Kinsellan kirjoista lisää tuolta:

www.randomhouse.com/bantamde...lla/books/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 17:54

voi kun nyt ei tuu yhtään mieleen kun tarvitsis.. Catherine Cooksin (tai sinne päin) niitä joskus luin.. Danielle Stell... kotimaisista anni polva :) laila hietamies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 18:15

Twilight - Houkutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 11:43

En ole lukenut ensimmäistäkään, mutta alan klassikoita ainakin ovat:
Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo (1813) ja Charlotte Brontën Kotiopettajattaren romaani (1847). Uudempia rakkausromaaneiden kirjoittajia ovat muun muassa Danielle Steel ja Catherine Cookson.