Mitä kieliä Kosilla puhutaan ja pärjääkö siellä hyvin englannilla?

Avainsanat: kos kreikka kieli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 14:17

Saariryhmä Dodekanesia
Merialue Välimeri
Pinta-ala 290,27 km²
Väkiluku 20 500
Kielet kreikka, englanti
Suurin kaupunki Kos Town
Valtio Kreikka

ja niinkuin edellä jo mainittiinkin, kun turismista eletään niin viisasta ymmärtää sitä turistin kieltäkin yksi niistä on suomi (myös saksalla pärjää)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 14:08

Kreikkaa, Englannilla pärjäät oikein hyvin. Jopa Suomen kielellä, paikalliset osaavat ainakin muutaman sanan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 14:57

Kreikkaa siellä puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:31

Kreikka on paikallisten oma kieli, mutta kuten jo edellä on todettu, englannilla ja saksallakin pärjäilee mukavasti, ainakin Kosin kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:31

ja harjoitteleppa muutama sananen kreikkaakin on hauska kieli..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:55

kreikkaa, englannilla pärjääpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:45

Kreikkaa puhuvat kotikielenä, osaavat muutamia juttuja suomeksi ja englantia hyvin.