Näin aurinkoisena päivänä, näettekö ulos ilman harmahtavaa lasia?

Avainsanat: ikkunanpesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 13:38

Näen, kun oikeasta kohdasta katson.

Kysyjän kommentti

Kiitos kun kerroitte, etten ole ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 12:55

Kyllä vain ikkunat ovat kirkkaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:01

Kyllä nuo kaupungin saasteet ovat valitettavasti tehneet tehtävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:06

Olen vasta hinkannut lasit puhtaiksi, ei ole murhe täälläpäin ja hyvin näkyy tuo aurinko möllöttän tuolla ulkona ja ei muuta kuin grillaamaan pinta nahkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:07

Ei vielä voi pestä ikkunoita kun nuo kelit on aika kylmät sanoisin hyytävän kylmät, annetaan auringon nousta vähän korkeammalle niin sit näkee miten likaiset ikkunat ovat ja kun muutaman päivän kattelee ja virittelee ihtensä fiilikseen niin sit tulee puhdasta... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:16

Juu kyllä noista meidän ikkunoista vielä pihalle näkee, mutta kyllä ikkunoita katsellessa jo odottelee kevättä ja ikkunanpesua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:19

kyllä näen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 14:01

Likaiset on, mutta eipä tuo paljon näköä haittaa. Nykyään on elämä niin kiireistä, ettei ikkunoista ehdi paljon katsella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 14:30

Paras olla katsomatta ikkunasta ulos vaan parempi on mennä ovesta ulos.

Tosi hieno ulkoiluilma, palasin juuri kolmen tunnin lenkiltä, pahus että menitkin muistuttamaan noista ikkunoista, onneksi on niin paljon pakkasta ettei asialle voi ainakaan tänään mitään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:01

Kyllä vielä ulos näkee,pesen ikkunat keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:27

näen oikein hyvin laseilla ja ilman:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:40

ikkunat liukumallia,kun aukaisee hyvin nakee,tummennetut lasit estaa liiallisen auringon paisteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:19

tuli just petyä edellisillä suojilla, hyvin näkyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:57

Täytyy tunnustaa, että vähän on joku ollut laiska ja ikkunoista ei tosiaan meinaa nähdä ulos:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:58

Ei oikein tarkasti. On pieniä sormenjälkiä ja pusuhuulenkuviakin näköalaa peittelemässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:38

näkyy, mutta heti kun pakkaset ohi ja lumet, niin eka kevään merkki on kun pesee ikkunat minulle se on niin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:28

Ikkunat on kirkkaat ,pesty jouluksi,vielä hyvin näkee läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:15

oivoi. pesemättä on. odotan kevääseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:09

Aika hyvin. Siivoojamme pesi ikkunat muistaakseni lokakuun puolivälin tienoilla viimeksi. Pientä harmautta on tietysti mutta niinhän kaupungissa tuppaa olemaan. Vapaa-ajanasunnolla ovat huomattavasti kirkkaammat eikä tarvitse pestä niin usein kun kaupungissa.