haluaisin tietää tarkalleen milloin lapsi on saanut alkunsa? miten se lasketaa tai saa tieätä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 12:32

Jos olet harrastanut seksiä joka päivä raskaaksi tullessasi, ei tarkkaa päivää voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 12:55

olen harrastanut toukokuun 2 päivä ja sen jälkee puolesvälis kuuta ja olen nyt 37 viikolla raskaana...?? ja puoles välis harrastin useamman kerran ilman ehkäisyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:57

Varmaankin paikkkakunnallasi on neuvola tai terveydenhoitaja missä voit käydä henkilökohtaisesti keskustelemassa ja saamassa neuvoja. On kuitenkin sinulle ja kumppanillesi tärkeätä tietoa, sieltä sen saa asiantuntijan avulla reaaliajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:07

Tietysti on ensin oltava yhdyntäkin, jos ei ole neitsyt Marian tapausta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:26

kun viimeiset kuukautiset on olleet, siitä n. 14 vrk eteenpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 16:19

Kun menet neuvolaan ,niin sieltä saat ihan tarkan päivän ja sitten se vielä tarkentuu tai varmistuu ensimmäisissä ultrissa.