Käytkö koiranäyttelyissä ja mitä sieltä haet/saat

Lisätty: 31.01.2009 - 10:33

itse en ymmärrä koko touhu. tyttäreni juoksee koiransa kanssa jokaisessa ja ne rusetit ja pöntöt on niin tärkeitä, niin tärkeitä että..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:32

joskus aikaisemmin kävin, nyt moneen vuoteen minua ei ole enää viety

Kysyjän kommentti

viedä minutkin pitäisi ja väkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:33

Joskus ravasin jatkuvasti mut nyt ei ole sellaista koiraa jonka voisin viedä sinne näytille : ( kivaa juttuahan se on ja oma maailma. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:33

Kerran olen käynyt. Ei oikein sytyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:48

Olen käynyt useasti, komeita, upeita, kauniita koiria kutsuttuna kuvaamassa.
Oma koira mukana, mutta ei näyttelyyn osallistujana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 11:38

Meillä oli kerran dreeveri, Se sai usein pokaaleja ja niitä merkkejä. Se oli niin hieno. Mutta se on myöty yhen tutun luo nytten :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:26

En käy,en käsitä rodunjalostusta ulkonäkö seikkojen vuoksi,mielestäni on oikein teettää pentuja sellaisilla vanhemmilla jotka ovat terveitä ja hyväluontoisia.Tai vaikka hyvillä metsästyskoirilla jne.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:37

Voisin käydä ihan mielenkiinnola, mutta olen valitettavasti alleginen koirille.Kissa on vissiin siedätyshoidattanut minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:52

Kyllähän siellä silloin tulee käytyä,kun se on omalla "kylällä".Yleensä olen ollut ilman koiraa.Edellisen koiran kanssa olin kerran,kasvattaja vei kehään.Tätä uuttakin kaveria on kasvattaja pyytänyt näyttelyyn.Sanoinkin,että jos viet itse kehään niin ok,mä en sinne mene "ravaamaan". Näyttelyissä näkee paljon eri rotuja,joka on mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:16

enpä ole käynnyt ja omastakin koirasta on jo niin pitkä aika, ettei oikein harrastuksenkaan vuoksi tule mentyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:24

en käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 05:55

Käytettiin meidän koiraa muutaman kerran näyttelyssä. On se kyllä oma maailmansa, minä en ainakaan ympäri Suomea jokaikisessä näyttelyssä jaksaisi käydä. Nyt meille tulee uusi koira ja on ajateltu sitä viedä näyttelyihin. Onneksi vanhempi tyttö haluaa esittää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:23

Yhden kerran pentu näyttelyssä,oma pentukoira mukan näytillä.Se oli joskus 1985 jkeväällä.Se kerta on vielä riittänyt,isokoira nytkin mutta se on meitävarten,