Käsi sydämelle Napsulaiset!Onko joku teistä joskus näpistänyt kaupasta jotain?

Avainsanat: myymälävarkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:22

En ole , olen aina ollut niin pelokas, ja mulle on opetettu mikä on oikein ja väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:22

En ole näpistänyt, olen rehellinen suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:23

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:24

Kerroppa omat anastuksesi ennen kuin alat kuulustelemaan muita!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:24

Täytyy tunnustaa, en koskaaan ole näpistänyt enkä varastanut kaupasta ( enkä kyllä muualtakaan. )
Mutta esim. jossain virastossa olen ottanut kynän mukaan kysymättä, koska ovat mainoskyniä ja tarjolla isossa kipossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:25

en kaupasta, enkä oman tietoni mukaan muualtakaan, näpistyskin on varkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:27

En ole, kynä on voinut jäädä käteen joskus, hotellissa tai virastossa. Sehän on rikos jos pöllii jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:37

En tahallisesti, mutta ainakin kerran Stockalla kävi niin että myyjä pakkasi pussiini yhden ylimääräisen sukkaparin (jota en maksanut). Huomasin sen vasta kotona, enkä viitsinyt nähdä palauttamisen vaivaa.

Kyniä nyt jää matkaan jatkuvasti, mutta eiköhän ne ole tarkoitettukin tarttumaan mukaan mainoksineen päivineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:47

En ole näpistänyt kaupasta mitään. Äiti aikoinaan maalasi sellaiset pirut seinälle, että ei tullut mieleenkään näpistelyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 11:43

Täytyy tunnustaa että Kun olin jotain 2-3 v Otin kaupasta pudonneita karkkeja ja aina näpistin yhden karkin pienen tosi pienen hihihi.

Lisätty: 31.01.2009 - 11:44

En nyt enää näpistele sillon pienenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 11:49

pikkulikkana lähikaupasta karamellei ja jätskiä, muistaakseni. mitäs sitä vanhoja muistelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:39

olen nuorena monen monta kertaa....se oli sitä ihanaa nuoruus aikaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:47

Kyllä nuorena tyttönä muistan edelleenkin, että otin kaupasta ylimääräisen Chewitz patukan, mansikka. Rakastin niitä. Näin silloin usein painajaisia, että minut viedään vankilaan kun olen varastanut. En tiedä vieläkään miksi tein sen, sillä äitini kyllä antoi aina rahaa jos oli jotain vailla. Ehkä se oli rohkeuden osoitus...Mutta olen sen patukan kyllä yhteiskunnalle maksanut sillä kerran minulta rahastettiin lihapalasta viisi euroa enemmän kuin se maksoi. Kassalla kun ei pysy mukana jos on paljon tavaraa. Vasta kotona huomasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:53

En ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:41

kakruna olen ,nyt en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 14:34

Olinkohan jotain 8-9 kun pääsiäisen aikaan oli lelu/paperikaupassa suklaisia pääsiäsimunia, ja kuis ollakkaan sitä houkutusta teki mieli, ja kiposta otin yhden sellasen, ja lähdin kotiinpäin, sitten omatunto alkoi soimaamaan ja ajattelin, että menen ja palautan tämän siihen samaan kippoon, mut kauhiat kauhukuvat nousi mieleeni; kun olen just palauttamassa sitä, ja joku myyjistä näkee, se ei ikinä usko, että olen sitä palauttamassa (vaan varastamassa), mutta onnellisesti kävi, sain sen palautettua, ilman että kukaan huomas... siihen jäi nämä näpistysyritykset koko loppuelämäks.... oppiminen kantapään kautta lapsosel....

Lähteet:
lapsille houkutuksia paljon enemmän tänä päivänä kuin silloin, pitäisköhän niitä siirtää jonnkin muualle, lapsen ulottumattomiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:20

Enpä muista että kaupasta, mutta tietyssä viikarivaiheessa kyllä omenavarkaissa käytiin ahkerasti. Kerran tyhjennettiin naapuri-isännän katiska, siitä jäätiin kiinni ja saatiin sellaset sapiskat etten ole silakkaakaan pöllinyt sen koommmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:23

olen 15 kesäisenä;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:05

Kaupasta en,. äidiltä rahaa karkkiin,olin kai 5vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 18:29

olen. ://

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:58

Joskus ala-aste ikäisenä purkkaa ja karkkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:53

Viimeksi hui uskallanko kertoakkaa..niin Viipurin rautatieasemalta näpistin juorun lehden, kun sanotaan et varastettu alku lähtee paremmin ja toisen alun otin Viipurinlinnasta...nyt on kivan näköinen viipurinjuoru..laitontahan tuo on kasvien tuonti suomeen, mut kun kiusaus oli kova...toivottavasti eivät tule sakottamaan ja ottamaan juorua pois...niin ja laita mua pient siperiaan...varokaakin ,jos pihoillane liikun ,niin aina katkee pieni oksa jota juurruttelen hiih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 22:09

Kyllä sitä kakarana tuli viereisestä lähikaupasta jotain karkkia pöllittyä. Ja kiinnikin siitä jäätiin että ei niin tuottoisa keikka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:53

Syön minä ulkomailla joka puusta hedelmiä, jos näyttävät hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 23:00

on tulu varastettua ja paljon

Lähteet:
eikka