virus taas

kun käytän spyware doctorin ilmais versiota se löytää 4 virusta mutta kun käytän toista se ei löydä yhtään ja spywarella ei pysty poistamaan viruksia koska se ovain kokeilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:38

Spyware-ilmaisversio ei tosiaankaan poista viruksia.

Mikähän viruksentorjunta ohjelma sinulla on?
Niitä on myös ilmaisversioita.
Sillähän kyllä varmaan saat poistettua.

ps. virusturvatkin täytyy päivittää, jatkuvasti tulee uusia muotoja. On olemassa myös pikku ohjelmia, millä saa juuri sen määrätyn nimisen ötökän poistettua. Niitä ohjelmia löytyy hakukonetta käyttämällä. Mutta en laita mitään linkkiä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 10:21

Noi virukset on tosi v:mäisiä.Toivottavasti sotku selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:27

En ymmärrä viruksista, ei ole koskaan ollut. Käytän F-sekurea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:39

mullakin on F-sekure, muista en tiedä mitään ja mulla ei ole ollut koneella viruksia ja toivon, että ei tulekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:43

mutta oiset virus turvat ei edes loydä kyseisiä viruksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:56

Minulla f-secure ja itestään se päivittää, ainakin tulee ruutun, et älä sammuta konetta päivitys ja sammuu sit itsestään, noi virukset ja torjunnat ovat pojan heiniä, joten hän kans sit kurkkaa tätä läppärii ain silloin tällöin, ite en niist mitään ymmärrä, mut oisko toi torjunta ohj. sit maksullinen, en tiedä kyl sitäkän, mies hoitaa laskut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 11:53

Ei kyllä ole ollut huolta tuon Normannin kanssa on aika hyvin pitäny pöpöt poissa! On kyllä ilmoitellu ,mutta sitten en ole aukonut niitä mitä punasella kolisee eteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:41

käy terveyskeskuksessa ni jos se virus sit lähtis :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:48

mulla oli f-sekure ,ja tuli sellainen mato koneelle etten saanut sitä pois ,ammattilaiset sitten korjasivat sen ja nyt mulla on NORTON ..kaikki toimii täydellisesti. en tiä mikä sulla on mutta vaihda se niin uskoakseni silloin hommatoimii taas(tietenkin sulla pitää olla asetukset kunnossa ,onko palomuurit sun muut kunnossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:51

F-Secure,poistaa jos antaa luvan se kysyy ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:54

Lataa ilmainen suomenkielinen avast niminen versio.
Tekeekö ne sun virukset jotain, minkä olet huomannut?
Kuten olen usein täällä sanonut ,nämä virusten torjuntaohjelmat etsivät niinsanottuja piilotettuja makroohjelmia, ja ne voivat siis olla täysin viatomia piiloohjelmia,jotka eivät ole oikeasti mitään viruksia vaikka ohjelma ne sellaiseksi tulkitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 23:30

Tää nyt on vaan ihan mutu, mutta lolen kyllä ollut huomaavinani sellaistakin, että jotkut virusohjelmat roiskivat noita varaoituksi aika herkästi, kerettiläinen epäilys, 'näyttääkseen tehokkailta ja tärkeiltä'