Pidätkö "elämäsi arkistoa", eli päiväkirjaatko, allakoitko, mikrotatko elämääsi? (Onko haaveissasi tavoite julkaista muistelosi?)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 12:16

Kertoillaan kiikkustuolissa jos sellaiseen elämänvaiheeseen pääsee.En ole niin merkittävä henkilö että minun elämänkerta ketään kiinnostaisi.Voisihan sitä omakustanteisesti tehdä ja jakaa sukulaisille saunansytykkeeksi :-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 09:38

Elämäni on niin yksitoikkoista nykyään ettei kukaan sellaista lukisi, toisto merkkejä täynnä olevaa kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:52

Pidän päiväkirjaa,kirjoitan kaiken allakkaan ja olen kirjoittanut kirjan elämästäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 09:57

En pidä. Ei ole mitään arkistoitavaa. Ja tuskin ketään kiinnostaisi lueskella muisteloitani. Olen tavallinen ihminen tavallisessa elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:14

Pikkuisen on vinkeitä ollu, mutta ei ole noin järjestelmällistä ja mitään valmiina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:19

Valokuvagalleriaa albuumeissa, eipä muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:24

Minä olen monta monituista kertaa aloittanut päiväkirjan kirjoittamisen mut aina se on jäänyt : (
mulla ei vissiin ole aikaa tai en muista sit kirjoittaa tai ajattelen, että huomenna kirjoitan ja sit en kirjoita kummikaan. Mut vastaa, en kirjoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:47

Allaakka päivitä, kun on noita menoja, niin ne kirjaan, enkä juuri päiväkirjaa sen koommin pidä, minunkin elämä tylsää joten en krjoita omia muisteloita, no empä niit kyl muistais kaan, kun muistikin jo huono...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:51

Pidän päiväkirjaa ihan omaksi ilokseni. Ja usein selvittelen siellä ajatuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:21

kirjoitan parasta aikaa "lapsille" sukuni historiaa vähän ylös, valmistuu kyllä surkean hitaasti= kiire, mutta kun lähes kaikki on jo menneeltä sukupolvesta kuollut, niin jonkun pitää vähän laittaa ylös, ettäketä hyö oikein ovatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:24

Nykyään ajoittain kirjoitan päiväkirjaa, ja varsinkin ollessani matkoilla nettipäiväkirjaa mihin lisään kuvia myös.

Aikaisemmin, esim. ensimmäisen mieheni vakavan sairauden loppuvaiheessa olin niin ahdistunut ja murhetta täynnä, enkä voinut häntä rasittaa kaikilla asioilla eikä ollut voimia vieraalle puhua, kirjoitin päiväkirjaa, ja nyt olen sitä joskus silmäillyt, en aina voi uskoa olenko tosiaan itse sen kirjoittanut, mutta omalla käsialalla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:30

Kyllä pätkittäin, muutos-, kriisi- yms. vaiheissa, hyvää oppimateriaalia itselle ...

muitemia ei tule, tuskin jaksais kiinnostaa edes itseä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:17

valokuvapäiväkirjaa täysin omaksi ilokseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 18:28

Päiväkirja, valokuvaus, maalaus, piirtäminen, muistojen (esm. kuitit, kortit) säilyttäminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:09

Ainoastaan valokuvia,albumissa,en aio julkaista mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:35

En kirjoita päiväkirjaa, vaikka elämässäni onkin ollut mielenkiintoisia vaiheita. Ehkä sitten vanhana mummona voisi elämänkerran kirjoittaa, sitä ennen ei tuhlata aikaa kirjoittamiseen, vaan eletään täysillä.