Ookkonää käyny / aiokko käyä talven jäälinnoissa, lumihotelleissa /-saunoissa, -kappeleissa, -ravintoloissa, lumilinnoissa? Mikset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 09:36

Pistäydyin Lapissa ennen joulua, Napapiirillä oli monenmoista jäärakennelmaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 09:36

Ei ole tullut käytyä, ovat pitkän matkan päässä, enkä pidä kylmässä olemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:00

En ole käynyt,mutta mielelläni menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:03

Ei täälläpäin ole sellaisia, joten en ole käynyt. Telkkarista olen nähnyt. Ovat mielenkiintoisen tuntuisia. Miltähän mahtais tuntua nukkuminen jääsängyssä jäähotellissa. Huh, viluttaa pelkkä ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:12

Ei ole oikein ollu ajatuksessa lähteä värjöttelee täältä etelän lämmöstä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:19

empä oo käyny jatuskin menisinkään, ku on kylmä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:21

Olishan tuo mukava hiihtolomaretki käväistä Kemin lumilinnassa, mutta tuskin onnistuu, on muuta suunniteltu minun pääni menoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:25

Kyllä täällä saa paleltua aivan tarpeeksi ei tarvii mitään linnoja yms. lähteä ettimään. Kerran olen käynyt ja se riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:57

Ei olla käyty, kun enempi kesällä suomenmaata kierrellään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:54

Kroppani ei pidä mistään mikä on kylmää ja olen samaa mieltä sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:20

oma sauna riittää;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:31

en oo enkä meinaa, ei tule tänä vuonna liikuttua sillä suunnalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:19

yleensä etsiskelen lämpösempiä paikkoja eikä näillä leveyksillä sitäpaitsi moista rakennuskulttuuria harrastetakkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:59

En pidä kylmästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 09:38

Olen käynyt kolmena talvena ja tarkoitus mennä tänä talvenakin. Lasten lapsille lumilinnaa olen näyttänyt, itse tietysti olen innokkaimmin halunnut nähdä sen.Jyväskylästä kun lähtee ,yövymme Kemin Gumuluksessa .Reissu kesää kolme päivää ja kaksi yötä ,kyllä kannattaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:07

En ole käytnyt,enkä varmaan käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2009 - 23:32

välttelen luonnostani äärimmäisiä olosuhteita, kylmiä ja lämpimiä paikkoja