Toimiiko mielestänne hyvin nämä varoitus tiedoitukset?

esimerkiksi koskien tätä abloyn tulipaloa. minä säpsähdin kun kummatkin televisiot rupesivat huutamaan sitä ilmoitus ääntä. ilmoittikovathan radiossa? ei meilläpäin ainakaan. kokoajan musiikkia tullut

Avainsanat: tiedoitus varoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 23:45

Kyllä toimii hyvin. On sellainen ääni, että pakko katsoa mitä nyt tapahtuu. Olin kylppärissä kun kuulin sen ekan kerran. Hyökkäsin sieltä melkein housut kintuissa katsomaan mistä on kysymys. Huh, pelotti vähän aikaa. Toivotaan, että Joensuussa kaikki on turvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 23:42

Juuri laitoinkin et meinas tulla sydäri, pelästyin kyllä ihan hirveesti, mutta hyvä systeemi kuitenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:49

Todennäköisesti paikallisradiossa ja radio Suomessa. Hyvä asia nyt tosi toimissa josta saavat kokemusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:57

Uskon systeemin toimivan jos telkkari on auki,vielä jos saataisiin systeemi, joka avaisi radion hätä-aluella olisi turvaisampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:24

Näiden varotuspalvelujen kehittämiseenhän on pantu miljoonia, hyvä kun saatiin näyttöä siitä että jotain on saatu aikaiseksikin. (Onnettomuus sinänsä ei tietenkään ole mikään hyvä juttu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:45

Radiossa ilmoitettiin,ihmiset sisätiloihin, siis ulkona liikkuminen kielletty määrätyillä alueilla, Entä koirat ja kissat,toivottavasti omistajat pitävät hyvää huolta lemmikeistään. Lisäksi on muita eläimiä kuten linnut jotka
joutuvat kärsimään myrkkysavuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 02:09

Jaa. Taajamissa yleensä hälytykset toimii eri juttujen kautta, eri asia syrjäisemmillä seuduilla, vaikka leviämä voi yettyä sinnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 08:53

Kyllä toimivat , liiankin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 08:58

Kuulin vasta tämän aamun uutisista tästä tulipalosta. En asu lähelläkään joensuuta joten hälytyksiä ei meilläpäin kaimollut en ainakaan kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:07

Televisiosta alkoi kuulumaan kummallista ääntä,sit tajusin et siellä varoitetaan siitä onnettomuudesta.Eipä ollut tollasia varoituksia silloin ,kunSernobil poksahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:32

Kyllä toimii. En katsonut Bondia loppuun, jotenkin häiritsi se varoitusääni siinä. Niin miksei Tsernobylin onnettomuudesta varoitettu samalla lailla? Oli vähän vakavammasta asiasta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:07

Kyllä ne toimivat.
Mutta ihmiset eivät reagoi niihin.Kotiin tullessani meillä huusi kaksi palohälytintä kuin viimeistä päivää ja koira oli jo tuupertunut.Asun rivitalossa - puisessa -mutta kukaan naapureista ei soittanut paikalle palokuntaa.Sanoivat vaan,että teillä huutaa joku hälytys koko ajan.Meni luottamus palohälyttimiin ja varsinkin ihmisiin.
Itse olisin soittanut paikalle palokunnan,jos naapurissa soisi hälärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:36

Meilläkin tämä varoituskin toimii vaik vähän syrjässä ollaan : ) hieno homma tällainen valtakunnallinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:55

hieno homma ,tääläkin tiedettiin ,mutta ihmetyttää toi mitä ne uutisissa eräskin mies sanoi menneensä parvekeelle katsomaan ,missä palaa,....eivätkö kaikki tajua mitä käsky meinaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:26

tuli ainakin huomatuksi, taisiolla ensimmäinen laatuaan tässä laajuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:41

ihan hyvähän se on nuo hälytys systeemit töllössä, mutta se ääni rupes hieman häiritsemään kesken leffan katselun:(