Mikä on hulluinta mitä olette joutuneet palauttamaan valmistajan pyynnöstä jostain viallisesta tuotteesta?

Itse jouduin palauttamaan kaalimadon kirjekuoressa folioon pakattuna.

Avainsanat: viallinen tuote palautus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 22:58

led valot, kun luin lehdestä että juuri sen merkkiset ,jotka ostimme piti palauttaa ostokauppaan, mut eipä ne siellä kauppassa edes koko asiasta mitään tienneet, rahat saatiin takasin pitkän tovin jälkeen..

Kysyjän kommentti

Hyvä ciby, taisit olla ainoa joka luki kysymykseni tarkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 22:27

OTK halusi aikanaan kuplivan maksamakaran (jossa parasta ennen päivä oli vielä edessä) kokonaisuudessaan kuorineen, sisuksineen ja kaupan pusseineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:08

Batterin joka "rajahti" ja rikkoi lelun. Palautimme batterin ja sitten kävi ilmi, ettei se kelpaa kun olis pitänyt lähettää se elukin jotta ne olis voineet tutkia mitä tapahtui.. jotta mönkään meni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:36

Olen reklamaatioita joskus kirjoittanut. Eivät mitään ole pyytäneet lähettämään. Laitoin kyllä ruispalaleivässä olleen mutterin kirjeen mukana menemään. Onneksi mieheltä ei hammas lohjennu kun leipää puraisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:15

Kellon patterin.Se oli Poutun lauantaimakkarapötkön sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:34

Ravintola-annoksen salaatissa oli vihreä mato.