Miten pitää suhtautua ns. tiukkapipoiseen aviovaimoon silloin tällöin.

Hyvät naiset antakaa nyt hyviä elämänneuvoja.
(ei tässä mikään kriisi ole muuten kysyn ennalta, vaimot eivät tälläpäin tykkää tietokoneista)
tää on semmoista taantumuksellista seutua, ettei nykyaika sovi kaikille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 22:26

Jos tarkoitat omaa vaimoasi, ehkä olet sitten liikaa tietsikalla. Vähennä, tai koita saada hänet mukaan vaikka pienellä huijauksella. Tähän jää helposti koukkuun jopa vaimosi, kunhan saat ensin hänet mukaan. On tää niin kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 22:33

Jos villakoiran ydin on tietokone niin yritä opettaa vaimollesi hellävaraisesti sen käyttöä. Esimerkiksi näytät kuinka kätevä se on valokuvien säilyttäjänä ja kuinka kuvia katsotaan.

Jotkut ovat kateellisia siitä yhteisestä ajasta mikä menee heiltä kun puoliso istuu tietokoneen äärellä. Voisitte sopia ajan milloin teillä on yhteinen aika jne..
Mutta jos kysymys on jostain uskonnollisesta vakaumuksesta, siihen en osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:55

Otappa vaimo kulta mukaan vaikka napsuun..kyllä se pipokin löysenee, kun näitä hauskoja juttuja lueskelee, ja itse olen laittanut itselleni rajoja, et ei tulis oltua koko päivää jiten kone kiinni ja vaimoa pitämän hyvänä...onnea sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:11

siltellä se pipo pois päästä..ihan vaivihkaa vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:36

kokemukseni mukaan vaimoon pitää suhtautua vähän useamminkin kuin silloin tällöin (oli sillä sitten pipo tai ei)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:42

Yhteistä aikaa koneella ja ilman konetta tasaisesti,muista puhua vaimon kanssa asioista joita teet koneella ja asioista jota vaimo tekee ,kun itse istut koneella.Kannettava sohvalla,kun telkku on auki auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:38

Osta iso pipo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:58

Huumorilla se auttaa ja jos ei auta niin sitten on kantapäät vastakkain vaan reilusti, niin pääsee kiukkupussista eroon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 05:40

mina vaihdan maata,annan rauhoitus aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:18

Anna aikaa rauhoittua, omaa rauhaa ja huumoria.Vähennä tietokoneellaistumista ja lähde naisesi kanssa vaikka kävelylle tai puista matot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:15

Yritä saada hänet rentoutumaan.Anna lahjoja aika ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 00:39

- Akkaa ja kissiä pitää potkaasta aina kun muilta
askarehilta joutaa; Jos ne ei tee pahaa,niin ne meinaa.

- No tämä oli vain Etelä-Pohojalaanen neuvo, ei varmahankaa päre muollapäin. ;)