Miten vastaat kun sinulta kysytään ns. hölmöjä kysymyksiä.

Ymmälle joskus menee, miten sitten vastaisi ettei loukkaisi vastapuolta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 21:28

Sehän riippuu kysymyksestä, kaikki kysymykset jotka ovat hölmöjä sinunmielestäsi ei välttämättä ole hölmöjä minunmielestäni. Myönteiseen sävyyn yritän vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 21:28

Jos sinulta kysytään hölmöjä, sinä voit myös vastata hölmösti jos haluat. Tai jätä vastaamatta kokonaan. Niin minä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:31

vastaan yhtä hölmösti ; ) tai itseasiassa ...hmmm joo. tai voi jättää kysymyksen omaan arvoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:37

Siin on niin montaa puolta tuohon vastaamiseen "hölmöihin" kysymyksiin (nyt en puhu siis napsust, vaan eläväs elämäs vastaan tuleviin), tunteeko ihmisen, vaiko vieras ihminen? Jos vieras ihminen niin, ehkä sitten silleen kautta rantain vastaten, jos tutumpi ni tietty voi kysyy, jot anteeks (miksei vieraaltakin), jot mie en nyt ihan ymmärtäny mitä takotit, voisikkona hiukka tarkentaa, jot mitä tarkotit? Kaikki tietty myös riippuu siit, jot mitä ko. kysymys sit onkaan/olikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:59

Huumorilla, jos tarpeeksi hölmöi..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:00

Meiltä varastettiin auto ja soitin aamulla poliisille ,kysyin ,et onkohan meijen auto varastettu,kunei ole tuossa,parkissa pihalla,sieltä vastattiin miulle,et siunha se pitäs tietää.Että sellasia vastauksia saa,kun kysyy hölmösti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:00

Sellaisia ei olekaan. Ehdotan "Hyvää päivää, kirvesvartta" -linjaa jos katsot aiheelliseksi herättää vastapuolen tarkentamaan kysymystään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:13

Yleinsähän kysymys kertoo paljon kysyjästään,siis sen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:24

Varmaan vastaan hölmösti, joskus tahallaan joskus tahtomattani. Huumorilla tietenkin yritän kuitata sellaiset joihin oikeesti mieli tekisi sanoa että "ootko ihan kajahtanut" , ilkeämielisiin tulee aika automaattisesti ilkeämielinen vastaus, ei oo rakentavaa, tiedän, mut niin siinä vaan useesti käy ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:06

yritän esittää järkevää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:26

vastaan että höpö höpö tai myhäilen itsekseni että mitähän tuohon nyt vastais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:31

Voi, jos joku esittäisikin hölmön kysymyksen ihan oikeasti tosissaan. Eihän sellaista vielä ole ollutkaan. Ja luulen ettei tulekaan.

Tahallaan häiriköijille tekee joskus mieli näyttää närhen munat ihan aikuisten oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 02:24

ookkona pöljä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:17

Yritän löytää kysymyksestä sen positiivisen puolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:14

Pakko vastata jotenkin samaan sävyyn, ei hölmöön kysymykseen voi vasta viisaasti. Onneksi sellaisia kysmyksiä ei kovin usein tule vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:18

hymyilen.