Kuinka Uuno saa pitää uuno profiliaan, voisinko minä käyttää esim. Kari Tapion

Ihan niinku mielenkiinnolla kysysyn ja tietenkin kaikella ystävyydellä Uunoa kohtaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 21:17

Tarkotat kai Timppaa. Pistäpäs Timpalle hen.koht. viesti ja kysy. Jos se on kovin helppoa, niin saatan vaihtaa omani vaikka naispuoliseksi Elvikseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 21:17

Se vois mennä jo jonnee 'oikeuteen' esim. Kari Tapion profiilin käyttäminen, tiiä häntä, mut ku Uuno on "mielikuvitushahmo", niin sitä voi käyttää, luulen sen menevän näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:27

Eiköhän noita mielikuvitus- ja sarjakuvahahmojen kuvia voi käyttää ilman seuraamuksia. Niitähän on näilläkin sivuilla käytössä useampikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:29

Näkeehän noita uunon kuvia muuallakin tämän tietokoneen sivuilla kun surffailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:33

Sinähän veisit kari tapion ns.henkilöllisyyden ja vois olla, että joutuisit vastuuseen siitä. Pistä oma kuvasi siihen ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:03

Kari-Tapio on henkilö Uuno mielikuvitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:04

Kun olen uuno.veskun luvalla.Ei ole kysymys henkilöstä Vesa-Matti Loiri vaan hahmo joita löytyy pilvin pimein.Jos laitat Harry Potterin niin tuskin sulta kysellään oikeuksia.Ei loukanne veskua eikä hänen ammattitaitoaan.Suomen parhaita tulkitsijoita monella saralla.Kyllä Kari Tapio on tosin Jalkanen.Entäpä Aku Ankka?

Lähteet:
Riittäneekö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:09

Kuinkahan kävis jos minä vaihtaisin Harald Hirmuiseksi (jota ihailen yli kaiken) ?
- en kuitenkaan vaihda -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:05

Ehkä ero on siinä, että uuno on mielikuvitushahmo ja kari tapio on oikea ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 02:00

Taikka jos ottaisin vaikka Urkin kuvan oman tilalleni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:23

Voit ottaa minkä kuvan tahansa.Mutta kari Tapio on jo aika kulahtanyt.Ota se uusi Idols-poika.