Kuinka vertailla ihmistä joka katsoo televisiota ja toinen on tietokoneen äärellä joka samat uutiset sieltä katsoo

Kumpi parempi, hankala asia, nykyisin asiat saa myös tietokoneen ruudulta nopeammin.

Avainsanat: naisystäväni ei hyväksy että olen aikaani edellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 20:50

Miksi pitää verrata. Pääasia että ne uutiset tulee nähtyä tai luettua. Ehkä se joka istuu tietokoneen ääressä löytää ne sieltä silloin kun haluaa ja nopeammin. Telkusta ne tulee vain tiettyinä aikoina. Sanoisin että molempi parempi ilman vertailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 20:52

Pitääkö niitä sitten vertailla, jos toinen haluaa telkkarista ja toinen haluaa tietokoneelta, ei kai se sen kummempää ole : ) se on varmaan joku mieltymys. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:05

Samoilla linjoilla mennään mikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:38

Voi uutiset kuulla radiostakin. Käytännöllisempää, voi samalla askarrella muita hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:54

Riippuvuus mikä riippuvuus. Jokaisellahan noita on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:02

Ei niin väliä, kummasta ne katsoo, itselle ne tulee tv,stä ..ja samat uutiset sit tuleekin aamuin illoin..tuntuu ainalkin et jo kuulluut ne moneen kertaan illalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:07

En oikein ymmärtänyt tätä vertailu asiaa,mutta eikö uutisia kannata tutkia mahdollisimman monesta paikkaa,jos haluaa tietää totuuden?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:11

Se lienee jokaisen oma asia mistä uutiset katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:24

Hih! Minä luen uutiset netistä ja mies seuraa Hesaria ja teksti-Tv:tä. Minä olen asian jo lukenut kun hän tulee sen kertomaan.

Miehellä on hyvä muisti. Hän osaa yhdistää asiat ja näkee kokonaisuuden paremmin joissakin kehityskaarissa. Minä olen vain nopea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:02

katson itse usein tietokoneelat, saan vlita ajan ja nopeuden. Mieheni taas tykkää katsoa tv tä, hmm kumpi parempi. Kummankin mielestä oma tapansa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:08

mulla on aktiivikäytössä kaikki noi välineet, silloin kun jotain just käynnissä tietsika nopeutensa takia muita edellä (tänä iltana esim. toi Abloyn Joensuun tehtaa palo kaikkine sivujounineen)