Moi. Löytyyköhän Roomasta mitään ferrari liikettä tai vastaavaa. esim. museota, karting- rataa.

Avainsanat: rooma italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 20:05

Roomasta löytyy Ferrari- tuotteita myyvä liike.
Kokeile : ferraristore.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 20:11

Kyllä siellä on ihan tuote liike ja monissa muissakin liikkeissä myydään tuotteita.
Museota siellä ei ole, enkä ainakaan itse ole tavannut myöskään karting rataa siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 20:13

Jos ei Roomassa ole Ferrariliikettä niin missäs sitten. Ja varmasti museokin löytyy, mutta tuskin Roomasta. Pitäisi mennä sinne Ferrarin valmistuksen syntysijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:43

Kuten edellä mainittu, mutta eipä niillä kartingia ajeta.Käy ihmeessä katsomassa. sillä löytynee varmaan helmiä
Maranellosta löytynee kyllä synnyinsijoiltaan paras museo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:42

Ferrari Store

Viale dei Parioli, 124
I-00197 Roma (Latium)

www.romecity.it/Ferraristore.htm