Mikä on hassuinta mitä on teille kaupattu puhelimella,miulle soitti pikkuhousu kauppias,en tiennyt et niitäkin myydään puhelimessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 20:19

Yhtenä päivänä soitti aamusta omega3 pillerikau´pias ja sitten kalsari kauppias ja illalla vielä sukkia.
Minä olen perehtynyt tuohon pakkomyyntiin ja sen oppeihin ja siksi analisoin mielelläni näiden myyjien ammattitaitoa.
Täytyy kyllä sanoa ,että nykyään myyjiksi pääsee tosi toopeja,jotka eivät varmasti saa yhtään kauppaa päivässä.
Toki joukossa on myös todellisia myyjä neroja ,joille ei sanan sanominen tuntuu jopa ammattilaiselta vaikealta.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus ja hauskin mielestäni,puhelin myynnistä kysyttyäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 18:56

ei oo ku pelkkiä lehtiä, hassua siinä on vain se että kauppias ei usein ymmärrä, kun sanoo: en tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:12

No mullekin on kaupattu pikku pöksyjä, sukkia ja niitä lehtiä tietenkin. Oikein ahkerina soittelevat taas näin alkuvuodesta. Monenlaista puhelinmyyjää on ollut. Mut monia erilaisia vastauksiakin ovat minulta saaneet riippuen siitä millaiset on meikäläisen fiilikset olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:32

Mulle on vaan lehtiä ja luurin oon saanu nakata monasti korvaan kun eivät aina ymmärrä selvää puhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:46

kalsarikauppias minuakin viime keväänä ahdisteli, ei meinannu millään uskoa etten käytä kalsareita ollenkaan, eikä edes sitä että saan parempia ja halvempia kaupasta itse valikoimalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:20

lehtiä on yritetty kaupata. ja pikkuhousunsuoja näytteitä olisi joku halunnut lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:37

Minulle naisten tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 21:07

Joo on kaupattu viimes menin lankaan kun lupas kaksi paria miesten pikkuhousuja ilmaiseksi, niitä sitten rupes tulemaan joka kuukausi että kaappi oli täynnä, kun lopetin tilauksen niin sieltä tuli sakkomaksu lasku että olen rikkonut sopimuksen elikkä jouduin sitten maksamaan heille ylimääräistä mitä en ollut ostanut. En suosittele kyllä kenellekään kyseinen firma on on ahvenanmaalla olevinaan, sieltä he markkinoinat ja huijaavat.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:01

Mulle ei viime aikoina ole soittanut myyjät kun vaihdoin salaiseksi numeron! ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:14

kerran soitti joku ibesilli ja kun sanoin ei kiitos niin rupes nimitteleen et olen kaapista tullut ja joku transu, iskin luurin ja harkitsin todella syytteen nostamista..yleensä kun en edes vastaa jos numeroa ei näy, niin kuin sen kerran vastasinkin, ja mikä transu, kun jo mekkopääl kuljeskelen ja kasteessa ihan tytön nimenkin saanut, no tämä ei hassu juttu, mut olipa tapaus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:55

olen laittanut myyntikiellon:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:04

must on kiva ku ne soittelee...rupeen ite höpöttämään niille kaikennäköstä päivänkuulumisia..ja yleensä ne laittaa mulle luurin kiinni sitte :D