Kuinka tehdään rakastelukohtaus?

Miltä tuntuu tehdä elokuvissa rakastelukohtaus? Miten siitä selviää mahdollisimman pinellä kiusaantumisella? Ja miten näyttelijää rohkaistaan tekemään rakastelukohtaus?

Avainsanat: rakastelukohtaus elokuva kuvaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 18:54

Näyttelijät ovat ammattilaisia ja näytteltävänä on kaikki mitä elämään kuuluu, jotta ihmisille saadaan hyviä elokuvia aikaiseksi,asenteella sitäkin työtä on tehtävä ja ajateltava,että samaa nahkaa se on niin navassa,kuin naamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 19:04

En ole ollut itse elokuvaa tekemäs enkä näytellyt kyseistä kohtausta, mutta eiköhän sen alan näyttelijät osaa sen homman..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:30

Jos se oikein menee niin se tuntuu mahtavalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:59

luonnonmenetelmällä tai teeskentelemällä, eipä omia kokemuksia mutta arvelisin pelkkä teeskentely saattaa olla aika tuskasta tuhertamista ... mut kyllähän ne ammattilaiset osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:13

Enpä ole sellaista elokuvaa ikkään tehnykkään, mut kai ne sit tekee sillee niiku samalla tapaa ku muutkin... unohtaa kamerat ja ottavat mielikuvituksen mukaan.. ; ) hih..(kikattaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:17

Eläytymistähän tuo vaatii kuten muukin näyttely (suru, itkeminen, nauru, pelästyminen). Ja jotkut jopa sanovat, että naisethan tekevät sitä muutenkin (näyttelyä siis) eivätkä vaan leffoissa... ;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:23

Erotiikkamessuilla elokuvan tekoa näytettiin tänävuonna ihan livenä, ja sitä sai yleisö seura vierestä. Kyllä se ihan vanhankin sydämmen sai sykkimään todella kiivaaseen tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:51

Jos oikein antautuu kohtaukseen olipa mikä tahansa niin silloin kyllä jalat alta menee jos satuisi silloin kuvajaa olemaan, saisi varmaan miljoonat kukkaroonsa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:54

luulisin, että kamerat ja tietoisuus siitä, että tuhannet seuraa, vie fiiliksen. Siis kallistun pelkän näyttelemisen puolelle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 07:57

Minä en pystyisi sellaiseen kuvaukseen. En edes kuvittele sellaisesta. Mutta näyttelijät ovat koulutettuja ammattilaisia. Varmaan yrittävät olla syömättä valkosipulia ennen kotauksen kuvaamista kohteliaisuudesta vastanäyttelijää kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:05

Rakastelukohtauksiin sheivataan sekä mies että nainen että he näyttäisivät mahdollisimman hyviltä. Lisäksi puuteria iholle ettei kiillä ja siitä vaan sitten näyttelemään.