Mihin voisin mennä?? Mulla ei oo nykyään yksityisyyttä nimeksikään ja ulkona on pakkanen.

Olen 17v, tyttö, ajalla ei ole merkitystä, budjetti on siinä 300e.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 17:43

Tulin surulliseksi kun luin kysymyksesi. Etkö voi olla kotona ja kavereiden kanssa toisinaan? Eri kaupungeilla on nuorille illanviettopaikkoja, jossa voi lueskella ja viettää iltaa. Sitten on esim. Hyvä Arki -järjestön järjestämiä tiloja, joissa voi käydä lukemassa lehden ja tapaamassa ihmisiä. Mutta se on päivisin ja väki taitaa olla melko ongelmaista (esim. alkoholin väärinkäyttäjät, joskin siellä kuivilla). Miten olis mummola? Oletko töissä vai koulussa? Yritä jutella jonkun tutun kanssa jos voit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 17:47

Sulla kun on rahaa käytettävissä, niin hanki johonkin harrastukseen kuukausikortti. Kuntosali, uimahalli tai joku mikä sua kiinnostaa. Menkää kavereiden kanssa leffaan, tai voisitko joskus mennä kaverin luo? Kurjaa jos ei ole yksityisyyttä eikä tietoa mitä tekis. Kirjastossakin voi lueskella, jos lukeminen kiinnostaa. Lykkyä tykö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:25

Hakeudu kuntasi nuorisotilaan, siellä on kavereita tai vielä parempi paikka on seurakunta, josta löytyy nuorille paljon kivoja harrastuksia.Jokainen tarvitsee jonkin verran yksityisyyttä, mutta yksin ei ole kiva olla eikä kiva matkustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:32

Noissa tunnoissa ja tuossa iässä minä aina hautauduin kirjaston lukusaliin, ei varmaan sovi kaikille eikä yleislääkkeeksi, mutta kannatta ainakin kokeilla, siellä on portit maailmaan auki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:16

Kaverin luo, kirjastoon, sukulaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:08

Vaikea kysymys....
olen nyt vähän miettinyt sitä jo tässä tovin, mutta vastausta ei varmaan sinulle voi antaa kun ei tiedä sun kiinnostuksia ja haluja, mitä toivot ja mitä haluat. Aika kurjaa tommonen tilanne mut jostain sun on saatava apuja ja varmaan tuo tilanne ei ole pelkästään tämän iltainen tai tämän viikonlopun tilanne vaan yleensäkkin. Sun täytyis saada neuvoa joltakin luotettavalta ihmiseltä ja tehdä suunnitelma mitkä sinua kiinnostaa ja mitä haluaisi harrastaa niin jos itse et osaa vastata siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:52

keksutele asiasta läheistesi kanssa, ehkä sitä yksityisyyttä löytyy. Puhumalla paras.. ja todella, kirjasto, Jopa VC, sauna ..siellähän kaikki saa olla yksin:) Asian ratkaisee aika paljon lisäkysymykset. Mihin yksityisyyttä kaipaat? Millaisissa olissa asut? kenen kanssa? ym ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:41

Ruottinpuolen Jokkmokista olen kuullu palijo hyvvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 02:05

Lapissa on kylmää mutta ihan kivaakin,eiköhän jotakin järjesty.Ylläs näkyy tuosta pihaltani,On potkukelkka,lumikenhät,sukset ,poroja ja koiria ja moottorikelkka.On lisäksi turvallisuutta ja luotettavuutta.
Ota yhteys,kai jotain keksitään.

Lisätty: 31.01.2009 - 12:11

Oletko napsuun kirjautunut käyttäjä?,Voisit vaikka kirjautua ja lähettää kaveripyyntöjä ja saada yksityisyyttä tilanteen arvioinnissa.

Lähteet:
omat lähtet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:28

mee pilkille