Kannatatko Ruokaostoksia tehdessäsi suurta markettia,vai omaa lähikauppaasi.Me kannatamme omaa lähikauppaamme.

sinne on kiva mennä ja hyvä palvelu.

Avainsanat: ruoka juoma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 17:16

Oma lähikauppa on niin hyvä,ettei pidemmälle tarvii mennä.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,lähikauppaa kannatan minäkin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 17:06

Pikku ostokset pienemmästä kaupasta ja viikon ruokaostokset isosta kaupasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:07

Suuret marketit hehtaarihalleja.Pienemmät ok.Keskustassa lähinnä asuntoani on pikku kauppa joka voi olla auki sunnuntaisinkin.Vakioasiakkaana tunnen henkilökunnan ja saan pelvelua kun taas isoissa marketeista ammattiapua ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:25

Lähikaupalla pärjää enimmäkseen, noin parin viikon välein tulee tehtyä marketti-reissu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:33

s-market on likinnä ja sitä myös käytän, no jos turkkusee jotain asiaa , niin sit prisma, mut harvoin..kyllä täällä maalla saa maksaa ruuastakin enemmän, mut on siinä hyväkin puoli ,juuri tutut myyjät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 17:35

Aina lähikauppaa kannatan. Jos kaikki kävis keskustan isoissa marketeissa, ei lähikauppoja olisi. Mitenkäs se tällainen autoton mummo saisi tavaransa hankittua. Ei mitenkään. Meilläpäin jopa niin, että lähimarkettiimme tulee ostajia kauempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:45

Vaikka liikun autolla niin kyllä se on lähikauppaan mukavampi mennä. Ei ole hälinää ja kireitä asiakkaita ja ostoksensa voi rauhassa tehdä näin perjantaisinkin. Ja mikä parasta se on auki myös sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:11

Kirkonkylällä käyn kaupoilla,en suurissa marketeissa.Ei ole meillä kauppaa lähellä,joten kauppa matka on 25km.Pienet kaupat ovat mukavampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:26

Lähikauppaa, mutta se sattuu olemaan kuitenkin suuri market ja niitä on ympärillä 4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:29

Laiskuuttako lienee vai jaloa mieltä, mutta lähis se useimmiten on (S-market 387 m), sitten isompaan hätään tai ylivoimaisen tarjouksen perään markettiin (Prisma n. 3 km) noin kerran kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:39

Meidän lähikauppamme on K-Supermarket, jossa on erittäin ystävällinen palvelu sekä hyvät valikoimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:16

Lähikauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:23

Lähikauppaa mahdollisuuksien mukaan.
Mutta aika iso tuo lähikauppa kyllä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:36

lähikauppa siwa näkyy keittiön ikkunasta, mutta kilometrin päässä on k-supermarket jossa yleensä käyn. ja kaupassa tulee melkeistään joka päivä käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:49

olen pienten liikkeiden ystävä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:45

Kyllä pakolliset tavarat on ostettava lähikaupasta, mutta isommat haen tuolta San Ferdandon marketeista, jossa on paljon halvempaa kaikki, siin paljon halvempaa!! Todella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:28

Lähikauppaa mutta isot ostokset automarketista,lihat ja leikkeleet ns. tehtaan myymälästä, kalat torilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:13

suurta markettia --> halvemmat hinnat ja laaja valikoima

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:08

Lähikauppa, mutta yleensä siks ettei ehdi kauemmaks.