Miksi kaikilta ei oteta vähän?

Miksi kaikilta ei oteta vähän, vaan joiltakin otetaan kaikki. Esimerkiksi työelämässä joiltakin otetaan kaikki työt pois, muut jäävät paikalleen porskuttamaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 16:15

Älä muuta sano. Sitä olen minäkin ihmetellyt. Lyhennettäisiin kaikilta työpäivää reippaasti, niin jokainen sais jonkunlaisen ansion. Parempi se vähä työtä ja tuloa, kuin ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 16:34

....psykopaateille ominaiset luonteenpiirteet voivat olla eduksi menestyä työelämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 16:38

Tuos jakamises työpäivii on ideaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:09

Jaetaan vaan, voisin antaa ja kantaa korteni kekoon ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:41

Osa-aika eläkkeet, sapattivapaat ja muutamat muut samankaltaiset lakisääteiset hankkeet ovat yrityksiä siihen jakamisen suuntaan, eivät vaan näytä toimivan kovinkaan tehokkaasti. Miksiköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:52

Katsoin eilen rikossarjan, jonka johtoajatuksena rikoksentekijällä oli, että maailmassa kuuluu olla kuninkaita, joilla on linnansa ja sitten heitä palvelevia alaisia. Muuten maailma ei hänen mielestään ole tasa-arvoinen. Olisiko jotain tuohon suuntaan mielessä noilla päättäjillä...? Eiväthän he voi tuntea voivansa hyvin ellei ole huono-osaisia, joihin verrata. Ja kun ei eletä kommunistisessa valtiossa niin kyllä se raha menee rahan luo. Miksi maailmassa yleensäkin on köyhiä ja rikkaita, se onkin sitten pidemmän vastauksen paikka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:18

Jakamista kannattaisin,ja täytyisi samalla pitää huoli,että ne yritykset jotka lähtevät tähän mukaan eivät joutuisi maksamaan enepää maksuja,kuin ne jotka vähentävät väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:32

Onhan niitä asioita, joissa kaikilta otetaan, esim verot, välilliset ja välittömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:49

minusta kaikilta otetaan paljon= verot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 15:55

Olen tyytyväinen kun otettiin työt pois,muuten en olisi älynnyt lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:33

'juustohöylä' konstit ei käytännössä pelaa, siitä on näyttöä vaikka kuinka paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:03

Joku voi ihan vapaasti tulla jakaman töitäni jos tieto ja taito eli koulutus ja ammattitaito riittää! Töitä on ihan liikaa vaikka niistä selviänkin. Ajatetlulle haluaisin enemmän aikaa eli kehitystyölle.