Millaisia TV-ohjelmia katsot mieluiten? Asiaa vai "hömppää"?

Lisätty: 30.01.2009 - 14:35

Itse lasken hömpäksi esim. Kauniit ja rohkeat, Maajussille morsian, Satuhäät jne. Itse en koskaan katso niitä, en jaksa yksinkertaisesti. Itselleni rentouttavia ovat esim. englantilaiset sarjat, nykyään tallennan joka aamu Syteen ja saveen-ohjelman eli siitä pidän. Teemalta tulee erinomaisia asiaohjelmia, samoin ulkomaisilta kanavilta erilaisia kehittäviä ohjelmia(Ranskan TV5, DW , Travel ym)

Avainsanat: mielenkiinnot harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 13:33

näinä päivinä ei taho tulla radiosta tai tv ;stä ulos enään muuta kuin tyhjän päiväisiä sota,väkivalta,seksi,usa,koulupommit,kauniit rohkeat,,,tyyppistä,,joten ehkä silmäni ja korvani valitsevat mieluummin sen hömpän näistä vaihtoehdoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 13:34

Molempia tulee harrastettua... ja suunnilleen samanverran... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 13:46

Kylhän etupäässä katson urheilua, mutta siinäkin on ollu niitä takaiskuja, kun on juosten tullu ja kusten menny! Niin ei sitäkkään jaksa mutta joitakin sarjoja tulee seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 13:51

Riippuu siitä, kumpiko ohjelma sattuu olemaan mielenkiintoisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:11

Asiaa , itselläni on pää hömppä täys, vastapainoa sille.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 30.01.2009 - 14:17

molempia, ehkä enemmän kuitenkin hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:31

asian takia avaan telkun, toisinaan sitten vaan jää sitä hömpääkin katsomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:31

Sekä että. Mikä kulloinkin kiinnostaa.On tosi paljon kiinni mielialasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:42

Hömppänä katson englantilaisia hyviä ja viihdyttäviä sarjoja ja yleensä keskiviikko illan kakkosen kotimaisia,pidän niistä.Paljon myös dokkareita ja ruoka-,puutarha-,remontti-ohjelmia,akuutti kuuluu myös suosikkeihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:10

Asiat netistä,hömpät tv,stä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:29

aikalailla molempia kattelen mutta en kyl pahemmin huomenta suomen tyyppisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:58

Kyllä sitä molempia tulee katsottua, erityisesti luonto-ohjelmat ja kaikki kokkaus-ohjelmat, joissa reissataan ympäri maailmaa ovat minusta hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 16:09

Enemmän asiaa kuin hömppää + urheilua. Kumpaan kategoriaan mahtaa kuulua urheilu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 16:41

kyllä niitä sarjoja dokkareita tulee katsottua, mut tietty et onko mielenkiintoinen aihe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:02

Kotimaista hömppää sais tulla enemmän,sellasta missä sais nauraa oikein kunnolla,niin et vedet silmistä tippuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:17

Utisia, luonto-ja dokumenttiojelmia, urheilua sekä elokuvia, musiikkia.Muu tarjonta on sitä mitä tv-luvan haltijana kaikkine uusintoineen on syvältä. Joku sopiva humoristinen viihdekin kelpaa. Discoveryä kaipaan.

Lähteet:
Riippuu tietysti tilanteesta, en ole tiukkapipoinen sillä pidän erilaista päähinettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:57

Ehdottomasti rikossarjoja ja tietenkin sitä "hömppää" mitä minulla edustavat Lemmen viemää ja Salkkarit. Asiaohjelmat ovat hiukan raskaita katsoa työpäivän jälkeen, joten jos joku hyvä tulee niin otan nauhalle ja katson vkonloppuna. Piristävä uutuus oli ykkösen ti ja to esitettävä Terapiassa. Kaikki ns. reality-ohjelmat voisi jättää pois, en ymmärrä kuka niitä jaksaa katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:47

Katselen sitä mitä telkusta sattuu tulemaan silloin kun istahdan tv:ääreen. Koskaan en lue ohjelmatietoja, vaan kotson kun on aikaa ja kiinnostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:18

Katson tosi vähän telkkaria, silloin Rumaa Bettyä. En tiedä kummaksi lasketaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:46

nooh, se on sekä että..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:37

No, jos murhat katsotaan viihteeksi niin sitten vastaukseni on hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:14

enimmäkseenuutisia ja dokkareita, vaihteeksi olen katsellut noita ruotsalaisia dekkareita, joskus jos sattuu hyvä filmi sopivasti ajalleen, siinähän se jatkuvasti vähenevä tv:n tuijotteluni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:14

Katson salkkareita jos satun olemaan kotona. Usein menee niin myöhään etten ehdi ja viitsi tuijottaa televisiota. Luontodokumentit ja matkaohjelmat kiinnostavia, samoin jotkin elokuvat, kunhan eivät ole jotain poliisijuttuja joita en jaksa katsoa. X-files katson jos siinä tapahtuu jotain, välillä jaksot nykyään täyttä jaaritusta. Kamera kiertää, siinä on joskus asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 17:24

Hömppää korkeintaan 5 minuttia, enempää en jaksa roskaa katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2009 - 17:47

hömppää eniten, kaikki komedia ja draama sarjat nappaa!