Suosikkipoliitikkosi eli suomalaisista. Saa antaa useammankin kuin yhden. Perustelu myös, miksi.

Lisätty: 30.01.2009 - 12:55

Minulla nyt elävistä Niinistö, Stubb ja Katainen.

Lisätty: 30.01.2009 - 14:40

Perustelut: ko. henkilöt ovat myös kansainvälisesti arvostettuja, näyttöä on muualtakin kuin Suomesta, osaavat asiansa.

Avainsanat: yhteiskunnallisesti valveutuneille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 12:38

Alexander Stubb on tämähetken paras. Asiallinen ja sanavalmis.

Kysyjän kommentti

Ytimekäs mielipide!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 11:30

Tämän hetkinen presidentti , omaa vaatimatonta ja kansalle tarkoitettua puhekieltä, tyhmäkin ymmärtää ja pukeutumisellaan ei aiheuta sanojen ja värien sekamelskaa.Sauli Niinistö omaa omaa elämää ja pientä värikkyyttä jota pitää olla tullakseen huomatuksi joukosta harmaasta.

Lisätty: 30.01.2009 - 12:13

Tytöt hei ulkonäkö ei ollut ilmeinen kysymyksen kriteeri. sittemmin vastauksen olisin vastannut erilailla. huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 11:51

Kuten maarit3, mutta lisäisin siihen vielä pilke silmäkulmassa Kataisen ja Stubbin. Näin vanhan rouvan silmissä ilo katsella komeita nuoria miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:03

Politiikka ei ole mun alaa, mut kyllä silmäniloa tuottaa minulle Katainen ja Stube... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:41

Alexander Studd ,yes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:48

Anni Sinnemäki, nuori osaava nainen, joka on osoittanut sitkeyttä yksityiselämässäänkin.Ultra Bran kantaaottava sanoittaja, oman sukupolvensa tulkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 13:04

Sauli Niinistö ja sitten muut tulee valovuoden perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:25

ei ole sellaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:59

Martti Ahtisaari, Kansainvälinen tunnettu, ei taida tällähetkellä politikoida. Tarja Halonen on maanläheinen tavallinen ihminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:25

Tarja Halonen. En seuraa politiikkaa ollenkaan, mutta mukavalta ihmiseltä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:34

Tarja Halonen asiallinen eikä ole lööpeis nekatiivisesti ja Studd, ehkä juuri kun on vain niin fiksu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:43

ei ole suosikkia:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:21

en tiedä johtuuko se sitten siitä, että tuntee noita sankareita vain median kautta, mutta ei kovallakaan mietinnällä tullut mieleen yhtään sellaista jonka nimen olisi tähän kohtaan halunnut kirjoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:03

Tietenkin Väyrynen, Lipponen, Tuomioja, Ilaskivi, ja ... Jaakonsaari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:56

Niinistö, Stubb, Rehn. Halosta ei kukaan uskalla arvostella kun pitää pressan paikkaa itellään.