Rakennetaanko myös napsun käyttäjä prototyyppi yhdessä?

Itse arvioiden itseäni : liikunta rajoitteinen ,aika tyhmä, herneet sieraimeen vetävänä, dieettiohjeita kyselevänä, entisenä matkailijana extreme ja koneeni käytöksen sallimissa rajoissa. tila on vapaa.

Lisätty: 30.01.2009 - 11:50

Kysymys on tarkoitettu huumorimielellä myös tosikoille.

Avainsanat: ei valinta kriteeriä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 14:56

Matkailua ja vieraita kulttuureita rakastava, työssä raatava empaattinen savolaenen tölökkä, jolla on toenen savolaenen, samanlaenen kumppani ja viisas Vilma-kissa sekä lapset ja lastenlapset. Tykkää napsuilla ja vaihtaa kuulumisia toisten kanssa. Vastailee mielellään kysymyksiin, kyselee ja on elämälle utelias. Löytää kyllä netistä tietoa, mutta haluaa silti toisilta vinkkejä ja kokemuksia. Tietotekniikka kaataa joskus mummon nurin ja laittaa pään entistäkin enemmän pyörälle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 10:30

anonyyminen (heh) utelias, tiedonhaluinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:34

Jaa-a.. kokoa sinä yhteen. Minä,vaihdevuosia lähentelevä vaimo,äiti ja mummu, myös yskityisyrittäjä. Liikun ja ulkoilen liian vähän. Väsyneenä töistä niin tulee istuttua koneella. Lähinnä vastaan kun tuntuu, että kaik on kysytty jo. Toivossa saada matkalahjakortti.Käynyt pari kertaa v ulkomailla.. sekä työssä että vapaalla. Loma olisi "poikaa" On koiria perheessä ja asun omakotitalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:54

Mie vaihdevuodet kokenut ja niistä selvinnyt karjalais vaimo,taipumus lukihäiriöön,et enemmin intoo kuin taitoo ja kyselyikä ikusesti päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:54

Miten se onnistuisi, tuskin mitään yhtä protyyppiä on.

Lisätty: 30.01.2009 - 13:03

Miettikääs mitä se prototyyppi tarkoittaa... ei sille ole mitään valmista mallia millainen pitäisi olla....eli ei valmiita määrityksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:12

Nyt panit vaikeen kysymyksen, sillä nuo anonyymit sotkee ja tekee kaiken vaikeesi! Mutta jos katsoo sitä ketkä on minimerkeistä enemmin esillä niin kuvat yhteen ja antaa koneen muokata siitä sellainen prototyyppi napsulainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 11:49

Prototyyppi on osallistuvainen, toisten vastauksia arvostava, opastava, huumorintajuinen ja omalla tyylillään kirjoittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:51

Sosiaalinen, empaattinen ja symppis : )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:39

Rakennetaan vaan,eläkeputkessa oleva napsulainen.Positiivinen ajattelija ei uskomihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:31

mina omasta mielesta samantyyppinen kuin coconut,,on hyvat valit kaikkien 4 vaimon kanssa vaikka he ovat erimaista kotoisin..isoisaksikin kasvanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:05

Utelias valmis vastailemaan, mutta kriittinen kyselemään. Tykkäisin kysellä anonyyminä tyhmiä, mutta en uskolla, kun napsukaverit vihstuvat ja viisaita en keksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:23

Minä: yläasteikäinen, kriittinen, helposti herneet nenään vetävä (kuten säkin), kyselijäluonteinen. Uskoisin että "perusnapsulainen" on keski- tai eläkeikäinen, pirteä ja auttamisvalmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:55

Jotta Maaritin työ ei kävisi liian helpoksi, heitetään mukaan myös besserwisser. Sellainen paremmintietäjä taitaa kai sittenkin asua meissä kaikissa. No, riippuu tietenkin aiheesta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:25

sieltä uraputken loppupäästä juuri ulosputkahtanut (loppuunkäytetty) ihmettelijä, jonka päiväohjelma ja maailmanjärjestys kaipaa paljon uudelleen ajattelua ja sopeutumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:11

Käyttäjäprofiili paremminkin, ei prototyppisana tässä ole se oikea.