Ostatko postimyynti firmoista tavaraa,jos niin onko laatu ollut sitä mitä on luvattu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 09:51

On tullut ostettua ammoisna aikoina Anttilasta. Silloin tavara oli hyvälaatuista ja sitä mitä tilasi. Nykyisin on vain pari kokemusta. Vaatteet jotka ostin on jo loppuun kulutettukin. Mutta kun ostin pakastimen (sain jääkaapin) netin kautta se on jo tarina, joka veisi romaanin verran tilaa tältä sivulta. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että lähettävät rahat takaisin sitä mukaa, kuin maksan sitä pakastinta. Antaas kattoo kuin käy loppujen lopuksi. Saanko sen ilmaiseksi, vai ollaanko (niin ostaja kuin myyjäkin) loppujen lopuksi raastuvassa. Kun ei mun rahani sinne tunnu kelpaavan. Asia mutkistuu joka päivä.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 09:34

En ole koskaan ostanut netin kautta, olen niin tiedonhaluinen että haluan ostaa mitä näen luonnossa enkä mitä kuvittelen mikä tuote on, näin vältän tuotteen palautuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:37

Ne harvat kokemukset mitä itselläni on, ovat ollleet ihan hyviä. Tosin pari vuotta sitten kameran kanssa jouduin käymään pikku sotaa, ennenkuin lopputulos oli mieleiseni (toimitusaika venyi ja takuukorjauksen hoito kesti).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:42

Ostan erittäin paljon, jo pelkästään siksi, ettei suomesta saa aina uutuuksia.
Myös usein samat tuotteet 30-40% halvempia kuin kauppaliikkeissä.
Eletroniikka ja kodinkonepuoli on ollut aina minulle ainakin samaa tavaraa kuin liikkeessäkin,mutta huomattavasti edullisempaa.
Suosittelen tutustumaan tuotteeseen liikkeessä ja sitten tilaamaan sen netistä edullisimmasta paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:01

Vaatteita olen joskus tilannut ja joitakin astioita, olen ollut kyllä ihan tyytyväinen tuotteeseen, ei niin suurta romaania vois kirjoittaa kun kissanainen : ) Mut varmaan monelta muulta voi löytyäkkin tarinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:05

Tietokoneiluun ja valokuvaukseen liittyviä tuotteita olen tilannut kotimaasta ja ulkomailta,
olen ollut tuotteisiin ja toimituksiin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:08

Jos ei mukaan lueta omia sähläilyjä niin kaikki on mennyt hyvin. Pari kertaa tullu mieleen että tollastako mä ihan tosissaan halusin? Toisen palautin, toinen oli sellanen 'pikkujuttu' etten jaksanut nähdä vaivaa. Yks firma kerkes mennä konkkaan ennenkuin toimitti tilaustani, pitkään odottelin jotain ikäviä uutisia, mutta niitä ei koskaan tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:28

Harvoin enää nykyään. Aikaisemmin käytin paljonkin. Sen ainakin huomasin, jotta vaate joka näytti niin kauniilta ja houkuttelevalta mallin päällä.. ei näyttänyt miltään itselläni. Yleensä liian pieni:) liekö mallin vika:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:08

Tietyt asiat on pakko tilata itse ulkomailta, kaikki on sujunut moitteettomasti...kop...kop...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:08

Ei, ei ole tarvetta. Laatuahan ei voi taata ja on tuntuma että netin kautta myydään nimenomaan heikompilaatuista tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:16

Joo kyllä siihenkin on tullut sorruttua. Vaikka kyllä joskus onnistuu hyvinkin saamaan sopivaa tavaraa, mutta kenkiä en mee tilailee, sillä eri merkin on niin eri kokoisia, enkä haluu palautella. Kyllä elektroniikkaa voi aivan rauhassa tilailla, kun tiedät mitä haluut ja olet ehkä käyny jossain liikkeessä katsomassa valmiiksi, hintahan se on ratkaiseva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:36

Ellokselta, Anttilasta, H&M:ltä ja Hobby Hall:sta tulee tilailtua. Laatu on sitä, mitä luvattu. Kokonumerojen kanssa välillä ongelmia, joutuu palauttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:33

Ennen maalla asuessani tilasin postmyynneistä kaikenlaista ,aina oli niin kuin piti ,ei pettymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 30.01.2009 - 14:19

juuri tuli eilen postiluukusta postimyyntitavaraa. Kyllä täytyy sanoa että se tavara näyttää/vaikuttaa aina paremmalta kuvasta katsottuna kuin sitten kun sen saa postista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 15:54

kuulun varmaan keskivertoryhmään eli joo vaatteita lapsille ja ittelle tulee aika paljon netin kautta tilattua, enimmäkseen h&m ja ellokselta ja itselle misura.fi:stä. kotona on helppo sovitella ja palauttaminen on pieni vaiva, jos ei sovi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 16:49

Elloksellta ja aina ollut tyytyväinen..on ollut hyvä laatuista, tai hintaan nähden..kun ei kaalitaakaan olleet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:59

Kirjoja olen joskus tilannut ja saanut ihan oikeat .