Tuottaako tämä napsu teille kaikenlaisia tunteita , positiivisia ja negatiivisia?

Itselleni raivon ja makean yksin nauramisen väliltä.Olen mustavalkoinen luonteeltani paha skorpioni ja apina leikillisyydelläni.

Lisätty: 30.01.2009 - 09:45

Ei tämä minullekaan henki ja elämä ole, mutta joskus vastauksissa tulee mieleen ,onko ilkeily tärkeintä ja ihmisten aliarviointi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 14:12

Pääasiassa hauskaa seuraa ja tiedonjakoa kuin myös muuta keskustelua.Ihan hauskaa! Pikku pilakin virkistää joskus.On elämässä paljon vakavampiakin asioita.Eikös tämä ole mm. tapa rentoutua?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 09:28

Ei, en ota tätä vakavasti. Paras niin! Joskus kyllä hymyilyttää kieltämättä.

Lisätty: 30.01.2009 - 11:06

Ilkeitä vastauksia täällä ei mielestäni ole. Väärinymmärrystä saattaa olla mutta sillehän ei voi mitään. Jokainen "taaplaa" omista lähtökohdistaan käsin.
Joillain nettipalstoilla näyttää olevan kaameata riitelyä... eli riitaa riidan vuoksi.
Ei työssäolevalla ja tomivalla ihmsiellä ole aikaa juttua johonkin netissä lukemaansa lauseeseen.

Lisätty: 30.01.2009 - 11:12

Nettihän ei ole mikään ihmissuhde, niinkuin otsikossa sanotaan. Ihmissuhteet ovat eläviä, ainakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:30

Molempia tuottaa,jos joku vastaa ilkeästi,niin silloin voi keljuttaa,niitäkin vastauksia on tullut ,mut yleensä tulee kivoja ja asiallisia vastauksia.Tykkään kovasti Napsulaisista,tämähän on miulle ihan uusi kokemus ja kiva sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:40

Enpä näitä kovin syvällisesti mieti. Se on sen hetken 'huumaa' kun olen Napsussa, siirryn muualle ja nämä unohtuu. Ei siinä suurista tunteista voi puhua, ajanvietettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 09:56

Pääasiassa positiivisia tunteita. Jotkut ilkeät vastaukset saisi jäädä kirjoittamatta, mutta ehkä syyllistyn niihin itsekin huomaamattani. Olen muutaman kerran nauranut ihan ääneen jollekin oikein näppärälle vastaukselle. Mukavaa tämä kaiken kaikkiaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:06

No jos täällä alkaa vakavasti ottaa, niin hulluksi varmaan tulis ,noitten anonyymien kanssa. Ei tää ole kuin ajanviete ja silloin kun haluu naureskella makeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:06

Minä olen aikas uusi tyyppi täällä ja en silleen ole mitään negatiivisiä tunteita tuntenut. Yritetään ajatella positiivisesti vaikka se nyt ei aina onnistukkaan.
Positiivisia tunteita enimmäkseen. : )
Hymyillään kun napsutellaan :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:11

sellast hupaa ajankulua, jos rupee itkettää pyyhin kyyneet, jos rupee naurattaa niin nauran (ja kotiväki pitää pöljänä), jos rupee potuttaa vaihdan kanavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:25

Yritän olla löysäpipoinen, asiallinen ja kiltti. Ja toivon toistenkin olevan asiallisia.Toisen vakaumuksen kunnioittaminen on minulle itsestään selvää.

Jotenkin pidän huumorintajua ja älykkyyttä suoraan verrannollisina. Joskus nauran ääneen. Joskus en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:27

En mieti niitä yhtään sen enempää, kun luen ja katson. On täällä paljon hyviäkin vastauksia joista olen itsekin saanut uusia ideoita:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:23

pääasiassa positiivisia mietteitä aina kun täällä käy lueskelemassa..huumorilla edetään :). hauskaa ajan viettettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:30

Pääasiassa hauskaa,vastatessa,ja lukiessa vastauksia.Kuulun hervottomaan naurusukuun,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 16:38

eipä juuri tunteita herätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:07

hauskaahan tämä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:21

No enpä nyt kovin suurten tunteiden vallassa oo. Joskus kyl ärsyttää jos joku vastaa oikeen ilkeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:30

kyllä ja useimmin saa kyl nauraa ,ihan ääneenkin....onneksi ei ole naapureit, pitäis viksahtaneena, kun yksin hekotan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:25

Jotkut ajankohtaisuudet koskettaa, kuten tämä lintulen kynimisjuttu, en ärsyynny helposti asiattomista vastauksista, niitä on kaikkialla. Ajanvietettä. Joillekin vastauksille ja kysymyksille tulee hihiteltyä. Kaikkiin ei edes kannata vastata asiallisesti, koska usein joku on osannut antaa melko tyhjentävän vastauksen, jolloin en osaa muuta kuin nyökytellä että näin on. Huumori piristää välillä.