Mistä saisi kolmessa päivässä 500€?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 10:22

Mamma antaa:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 00:49

Älä mieti edes pikavippejä!!! Ei sitä rehellisesti saa.Se on ansaittava.Haluaisin itsekin tietää vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 00:50

ootkos aatellu työntekoo? pitkää päivää vaan niin siitähän se kasaantuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 02:43

lainaa pankista,kavereilta......mie menisin töihin 3 pv kerkeää tienata useamman tonnin jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:32

Jos et nyt 3 päivässä sitä työtä löydä näin laman aikana , niin yritä lainata ystäviltä tai sukulaisilta , lainaavat varmaan jos olet luotettava takaisin maksaja, 100€ pyydät per. person ja koron päälle minkä voit työnä tehdä esim. lumenluonti , ikkunoiden pesu, auton pesu ,lapsenhoito päivä jne.

Lisätty: 30.01.2009 - 08:39

minun sukuni pikkukakarat käyttävät tätä kikkaa, ostin pikkulapiotkin , käyttämättä ovat vuosia olleet kun ei luntakaan ole ollut, ja asia on jo kuulemma vanha kun sitä lunta nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:27

ei kai sitä noin vaan saada. ansaitsemalla tai sitten lainaamalla. tai myymällä jotain arvokasta. panttilainaamoon jotain arvokasta. säästämällä. jos laskusta kyse niin sen voi sovitella pienempiin eriin soittamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:10

Rahaa ei saada mistään, se ansaitaan tai sitten pankkitilille on sitä kertynyt ja sieltä voi ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 11:54

Käy myymässä jokin arvokas laite,jos sinulla on semmonen,josta saa 300€sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:32

Mene töihin ja paina pitkää päivää.... tosiaan saat rahaa ja hyvän mielen. Myy jotain, panttaa lainaamoon, mee pankkiin siinähän niitä nyt tulikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:26

Myi taulu-tv tms