Mikä saa aikaan sen kun kurkkutulehduksen kourissa nappaa 400-800Mg BURANAA niin hikeä alkaa tunnin sisään puskemaan...

...suhteessa nautittuun lääkemäärään?

Avainsanat: burana hiki hikoilu lääke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 06:26

Minua alkavat myös hikoiluttaa em. lääkkeet ja muut samankaltaiset jos johonkin flunssan oireeseen niitä otan, mutta mulla on silloin myös vähän lämpöä, eli taitaa sitä kuumetta häätää pois.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 08:12

Lääkkeen sivuvaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:13

Ehkäpä siihen kurkkutulehdukseen liittyy myös lämmönnousua ja olet muutenkin alikuntoinen. Ja jos et käytä yleensä voimakkaita tulehduskipu tai muita lääkkeitä kovin runsaasti, voisiko 800mg burana olla tuhti annos, ja laittaa hikoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:11

Burana hirveätä myrkkyä ainakin mulle ei voi ottaa yhtään,se ei jäis pelkästään hikoiluun ,oma kokemus,lääkäri sanoi allerginen reaktio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:21

Tais olla kuumettakin ja se laskee kun otit Buranan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 10:28

Minua Burana hiottaa, jos on kuumetta. Päänsärkyyn otan myös Buranaa, eikä hiota yhtään. Sinulla varmaankin oli kuumetta, ja alkoi puskea sitä kuumetta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:44

bunanalla hoidat vain oireen pois ja lasket kuumeen,kun kuume laskee nestettä poistuu elimistöstä.Piilotat taudin ja roppasi koittaa pysyä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:49

Hikoilu tarkoittaa myös sitä että tauti poistuu elimistöstä. Buranaa kannattaa syödä vain jos esim. kova päänsärky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:34

Samaa vastaan kun edellämainitut, oletkos muuten käynyt lääkärissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:26

Kun palelee kuume nousee, kun hikoilee kuume on laskemassa, joten Burana tehoaa näin ollen (samoin voi tarkkailla ko. ilmiötä ilman Buranaakin), niin tietää missä elimistö menee...kussakin "taudis"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 19:38

Buranahan on kuumetta alentava särkylääke. Lisäksi siinä on piristäviä elementtejä, joilla vaikutetaan elimistöön olotilaa kohentavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 11:49

Kuume laskee.