Mitä mieltä anonyymeistä?

Itsekin kysyin pari kertaa anonyyminä, kunnes sitten rekisteröidyin. Pitäisikö mielestäsi rekisteröityä tänne, jos aikoo kysyä vain pari kertaa jotakin?

Avainsanat: anonyymit napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 20:33

Kyllä nimimerkki on kivempi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

C
Vastattu: 29.01.2009 - 20:00

ei kaikki välttämättä pisteiden toivossa kirjoittele, joten miksi rekisteröityä, jos pystyy muutenkin kyselemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 20:04

Ei vain ole oikein reilua muita kohtaan, koska akikki on nimimerkillä mukana. On paljon reilumpaa peliä kun pysymme nimimerkkeinä!
Ajatelkaa Anonyymit sitä!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 20:30

ihan samaha mikä siinä on onko vaa anonyymi vai sit joku nimimerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 20:42

Kuten olen maininnut niin ns. arkaluonteisissa asioissa se on OK, mutta kivempi keskustella ninmimerkkien kanssa!Ei se anonyymiyttä poistane.Tosin jos pari kertaa käy kysymässä jotain niin lienee turhaa rekisteröityä. Kaikkea hyvää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 20:45

Ei mitään anonyymejä vastaankaan ole, mutta onhan se mukavampi vastailla nimimerkeille, kun "tietää" kuka kyselee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 20:45

Ajatteleppas itse, olisiko se kivaa jos me kaikki oltais anonyymejä. Ei olis mitään käsitystä kuka kysyy mitäkin. Ja kenelle vastaa? Nimimerkkeinä tiedämme, että olen kissanainen. Jos tämäkin sivu olisi täynnä pelkkiä anonyymejä, tietäisitkö sinä kuka kukin on. Kuka on lapsi, kuka nainen kuka mies. Nimimerkkeinä me opimme jotain toisistamme. Anonyymeistä ei tiedä mitään. Suosittelen nimimerkin käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:01

On muuten oikein kevyt puhutella jos on nimimerkki, sehän on melkein kuin nimi. Eli olen nimimerkin kannalla. : ) Mut jokainen valitsee parhaansa mukaan miten tallaa täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:24

ihan sama:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:38

minustakin nimimerkki on kuin oikealle henkilölle puhuisi. Anonyymi kuin musta möykky. Jokainen saa tiensä valita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:42

nimimerkeille on jostain syystä mukavampi vastata. mutta kuka tahansahan voi itse valita haluaako kirjoittaa anonyyminä vai ei 0_x

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:45

Anonyymien "kyselytunti" joka päivä kello 17.00-18.00.
Muulloin vain rekisteröityneille käyttäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:16

Aina uudet tuttavuudet kiehtovat. Vaimonikin oli aluksi anonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 03:00

ei mielestäni tarvi rekistöröityä,jokainen saa tehdä mitä haluaa,mutta onhan se mukava,olettaa tuntevansa kaverin jota ei sitten tunnekan,.ja kyllä ylläpitäjä olis estänyt sen jos se olis halunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 06:35

Mieluimmin nimimerkkien kanssa vastailee ja kyselee, profiilista kun näkee useasti ikä ja paikkakunta, vastaukset voi asetella paremmin.Ja on täältä tullut mukavia kirjoituskavereitakin nimimerkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:53

Tätä on kysytty melkein joka viikko.Tutkikaa vastauksia välillä tuolta napsun sivuilta,mulle ihan sama jos ei halua kirjautua,jossain muualla palstoilla ei pääse kysymään ilman kirjautumista,napsussa voi kysyä,