Miten saan langattoman toimimaan nettiin asti Asus901:ssä?

Menee muualla langattomaan nopeasti, mutta ei kotona modeemia TWEA510 pidemmälle. Isompi kannettava toimii langattomana kyllä. Hermo palaa kohta, onko ainoa vaihtoehto resetoida modemi?

Avainsanat: asus901 langaton

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 19:31

Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?

Ohjauspaneeli
->verkko ja jakamiskeskus
->tutki ja korjaa

Onko se tämä kone:
www.kannettavatietokone.fi/t...K034X.html

Lisätty: 29.01.2009 - 20:34

Tarkasta että koneelle on määritelty asetus Hae ip-osoite automaattisesti.
Oletko nyppinyt piuhat pois välillä modeemista? ja kytkenyt uudelleen?

Löytyisiköhän täältä mitään apuja sinulle:
www.elisa.fi/elisa/docimages...-EA510.pdf
keskustelupalsta:
keskustelu.suomi24.fi/show.f...0022203157

kerro oliko mitään apua, pääsitkö nettiin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 20:21

Jep jep, just sama kone ja Windows XP kans. Jakamiskeskusta ei löydy, mutta korjaus kohtaan vastaapi aina että ei voi viimeistellä, koska ei voi suorittaa loppuun IP-osoitteen uusimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 21:11

Minä pöljä täällä odottelin vastaustasi ja olitkin sen tuonne väliin tuikannut heh ;)
Tuo sama ohje on juu kohta puhki selattu, mutta ei ole apuja löytynyt. Muistan kun tämän kannettavan kanssa myös aikoinana temppuilin useita iltoja ja modemia resetoin kymmeniä kertoja, ei menannut millää pelittää.

Tutullani oli ihan sama ongelma oman minikannettavan kanssa ja samanlaisella modemilla. Täytyy yrittää saada kiinni sama heppu joka siellä kävi modemin asetuksia ronklaamassa, josko osais vaikka kertoa mitä teki.

Palailen asiaan kun saan homman pelittämään tai tuun sitten kiroamaan jos en saa....
Kiittääpi hän :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 13:20

Hitaasti mutta varmasti... Vihdoin ja viimein ongelma ratkesi resetoimalla modemi. Tosin jouduin resetoimaan modemin n 20 kertaa, ennen kuin suostui hyväksymään salasanan ja suojaukset. Kolme tuntia meni, mutta sinnikkyys palkittiin ja nyt molemmat kannettavat sujahtavat vikkelään verkkoon.