Vaivaako sinua kotiikävä matkoillasi,mie oon kamala ikävöimään kotia.

Avainsanat: kotiikävä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 19:29

Ei vaivaa koti-ikävä. Olisin reissussa vaikka miten pitkään. Mutta sitten kun pääsen kotiin, niin huomaan olevani iki-onnellinen kun saan olla pitkin tai poikin omassa rauhassani.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 19:03

eipä ole vielä joutanut ikävöimään, en tosin ole niin pitkään poissa ollutkaan, parhaimmillaan (pisin reissu) kuukausi suuntaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 19:04

Ehei vaivaa koti-ikävä, pikemminkin kotikammo. Ei millään haluaisi palata takaisin Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:05

Usein joutuu jättämään kissan hoitoon, niin aina tulee kyllä kisuikävä ei niinkään koti-ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:15

Tyttäreni hoitavat kissaa korvauksetta, mutta olen aina antanut mielestäni kohtuullisen korvauksen vaivannäöstä ja auton heidän käyttöön.Ikävä ei vaivaa, mutta kotiin on aina kiva palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:19

Minuun iskee kahden viikon jälkeen ikävä. Kaipaan lastenlapsiani kovasti. Mutta kun pääsen sen yli voin viipyä vaikka kuinka kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:24

en ole koskaan tuntenut koti-ikävää, joka joskus on tuntunut omantunnonpistona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:25

Minä niin rohkeana suunnittelen matkaa ja innoissani olen lähdössä mut kun lähtöpäivä koittaa niin kyllä vähän tulee suru puseroon kun täytyy lapset( koirat ) jättää hoitoon, pienet kullanmurut... mut kyllä kun sit lähtee niin ei kyllä haluaisi takas tulla. Koirille postimerkki takamukseen ja .... sillä selvä..! ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 19:46

Pienenpänä paljonkin, ei nykyisin enää niinkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 20:32

Eipä ole vielä tullut suru puseroon, vaikka onkin jo oltu kohta 3kk matkassa ja pitäs vielä 4kk olla! Minusta ei pidä silloin mennä mihinkään jos alkaa heti poraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 20:35

Ei sitä ehdi kotia uudessa paikassa ikävöidä, täällä kun saa olla tarpeekseen muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:22

ei, ehkä jos loma kestää yli 2 vk, niin varmasti tulis jo ikävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:17

Ei ikävä, mutta aina on ollut kiva palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:21

Olispa ollut kauhia elämä jos vaivais. Senverran paljon on tullut oltua poissa kotoa, että ikävän kanssa siitä ei olisi tullut mitään. Toisaalta aina on ollut kiva palata kotiin tapahtuipa se paluu sitten Talinnasta tai Tasmaniasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:10

Ei todellakaan. "Poisikävä" vaivaa aika usein kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:37

Kun olen matkoilla, kauhulla odotan kotin lähtö päivää.Mieluummi jäisin sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:53

Kun olin viimeksi kahden viikon lomalla,ensin kaipasin koiraa sängyn jalkopäähän,sitten kotosaunan löylyjä ,omia ihmisiä lähelle,myös jonkin verran, ja lopulta kotiinpäin tullessa traktorit tiellä tuntuivat ihanilta,joten taisin ikävöidä.Lapsena ja nuorena matkustellessa en koskaan ikävöinyt,muuta kuin takaisin matkalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:41

eipä juuri tuu ikävöityä ku tietää etten pääsen kyllä takaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:34

Kyllä näin juuri reissusta palanneena voin sanoa että ikävä ei vaivannut ollenkaan. Päinvastoin. Kammoksuen odotti kotiinpaluuta ja arjen alkamista, ja kyllä aikamoiset jälkifiitutukset tuli. No, säästellen ja seuraavaa reissua odottaen kai on pitkä talvi mentävä...