Kokkaako puolisosi mielellään,meillä se homma on täysin miun alaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 18:40

No harvemmin olen antanut hellapoliisin tehtäviä emännälle, olen tottunut niin siihen rooliin, etten halukkaan luopua siitä. Ainut on ettei meillä leivota, sillä kumpikaan ei omista jauhopeukaloa!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 18:28

niin se on meilläkin, nimitäin minun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:30

Kyllä varmaan kokkais ja on sitä tehnytkin, mutta minä olen nyt ollut viimeajat tämä pääkokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:36

Meillä tuo kokkaaminen menee 'fifty sixty' =D Kumpikin osaa/ haluaa/ tehdä hyvää ruokaa,, kummallakin on joku lemppari mitä tekee mielellään.. Tai sitten teemme yhdessä toinen paistaa jauhelihan toinen pilkkoo sipulin jne jne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:37

Osaa jotakin ja mielellään tekee, kun annan neuvoja työhön lähtiessäni. Enimmäkseen kauhan varteen joutuu meikäläinen. Ihanaa on päästä valmiiseen ruokapöytään aina silloin tällöin...varmaan kaikista meistä naisista ja niistä kokkaavista miehistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:39

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:40

Heikosti kokkaa ja oikeastaan parempi on kun ei kokkaakaan, en söisi sen sotkuja. Yleensä minä teen ruokaa. Puoliso tekee joskus kalakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:45

Kokataan molemmat.Yhdessä tai erikseen. Se vaan on sanaton sopimus ja hyvä näin!

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 18:58

meillä mies kokkaa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:02

Kyllä meillä mieskin kokkaa ja osaa kokata, tosin minä kyllä useammin kun olen yleensä töistä aikaisemmin kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 19:26

Itse on kokattava, kun sitä miestä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:27

Meillä on nyt vuoropäivät kumpi tekee ruoan, mut mun mies tekee aivan toooosi ihanaa ruokaa, lurps...ihan vesi tulee kielelle... Sanotaan, että molemmat tekee ruoan tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 19:48

äiti ne ruuat teköö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:07

Kyllä kokkaa ja lapset kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:21

viikonloppuisin kokkaa mies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:20

Yleensä minä, mutta vaimokin osaa maittavaa laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:31

Kun kotona olen ruuanlaitto on yksi rentoutumiskonsteistani, panen vähän pahaksenikin jos siihen tulee joku häsläämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:33

Meillä ei mies kokkaa, itse pitää ruokaa laittaa. Mies savustaa kyllä kalat mökillä. Onneksi vanhempi tytär joskus, tosin harvoin, tekee jotain ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:21

Osaa kyllä laittaa ruokaa mutta minä kyllä teen ruoat pääsääntöisesti. Silloin kun olen ollut esim. työmatkalla jossain kauempana, kotona odottaa ateria ja se on kyllä ihan mukavaa muutamankin tunnin lentomatkan jälkeen istahtaa valmiiseen pöytään ja vaihtaa kuulumisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:32

Meillä menee tasan,kumpi ennemin kotona se laittaa ruuan,olen muuten innokas kokkaamaan.Lähen tästä kohta imuroimaan taloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:16

reilu neljän vuoden aikana on meijän isäntä tehnyt yhden kerran koko ruoan yksin. eli minä se kokkikolmonen olen. jos ehdotan isännälle että tekiskö se ruoan, niin se soittaisi lähimpään pitseria/kebab ravinteliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 03:05

Minä olen se pääasiallinen ruokavastaava, vaikka miehelläkin haluja kokata kyllä löytyy. Monesti ehdottaakin, että kokataanko jotain yhdessä. Useimmiten siinä käy kuitenkin niin, että kesken jauhelihan ruskistamisen mies saa päähänsä että tuo vuoden pimeänä ollut eteisen lamppu on vaihdettava ja roskat vietävä ja lihat kärähtää pannuun kiinni ellen minä ole niistä huolehtimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:10

Kyllä se menee niin että se joka ensin ehtii kyökin puolelle saa (joutuu) ruokahommat alottaan. Eli siis kukaan meillä ei niin mielellään kokkaa, se on vaan yks niistä arkisista asioista mitkä pakko hoitaa niinkun esim. pyykinpesut.