Pitäneekö hankkia uusi passi kun EU vaatii passiin sormenjälkitunnistamisen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 09:27

Ei ymmärtääkseni ennen kuin nykyisen apssin voimassaolo päättyy.

Lisätty: 30.01.2009 - 09:27

USA on poikkeus, jos sinne menee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 18:22

Varmaankin pitää hankkia, mutta milloin ? Nykyisethän ovat käsittääkseni voimassa, ainakin Euroopassa, koko voimassaolonsa ajan. USA:n lainsäädäntö taas voi vaatia uusia asioita kaikilta sinne matkustavilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:41

sama ajatus tuli mieleeni kun kuulin uutise. Luulen kuitenkin ,että vanhalla pärjää niin kauan kun on voimassa ja sitten uuteen sormenjälki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:42

Ei taida vielä olla kiire sellaisen hankkimiseen, koska vasta esityslistalla ja sitten ne vaihtavat normaalin vaihdon yhteydessä, eli kun vanhenee, niin haetaan sitten uusi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 19:05

Kaiken järjen mukaan vanha kelpaa niin kauan kuin on voimassa. Sitten uusi hankitaan uusilla systeemeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 19:06

Eipä taida vielä tarvita kun USA:an.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 02:52

ei tarvi,käytä entinen" loppuun"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 03:22

passia hakiessa esim poliisilta,he kylla ottavat sitten sormen jaljet,kun ne tarvitaan,vanha kayttaa loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:27

Eikös vanha yleensä kelpaa viimmeseen päivään voimassa oloajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 12:38

Mun mielestä siirtymäaikaa on vanha ensin kulutetaan loppuun ja sit uus otetaan käyttöön. ; ) hih...