mikä tämä on?

-minkäkokoinen tahansa mutta vähintään 185 cm
-tummat hiukset, mutta kalju, jonka päässä on pitkä tukka
-silmät sinivirheät ja niissä asuu pilke
-ei mahaa ja ehdottomasti tiukka perä
-hajuton, ei juo, ei polta
-laulaa kuin Elvis ja tanssii kuin kanki, on eläinrakas
-ehdottomasti tiukka perä
-pussaa aamusta iltaan ja siivoilee
-on käsistään tuhattaituri ja tuo yllätyslahjoja
-ja ehdottomasti tiukka perä
-luo lunta, leikkaa ruohikon, on siisti, korjaa kalunsa
-ja pussaa taas
-on hellä ja puhuu avoimesti ei mökötä ja pussaa taas
-huokuu sisäistä lämpöä ja huumoria
-on tavallinen eikä pussaa taas
-on tottelevainen ja pitää perheestä huolta
-on ehdottomasti tiukka perä eikä pelota lapsia
-pää on liikuteltavissa emännän mielen mukaan huomaamattomasti
- ja se pussaa taas ja ottaa kainaloon...

Avainsanat: yhteenveto kysely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 23:08

Juu kiitos makeista nauruista,,se napsun unelmahan se....!!!!!hih hiii...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille! Tarkoitus oli ilahduttaa napsulaisia. Ja se joka viimeiseksi naura, nauraa parhaiten eli Ciby

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 16:17

tiukka peräinen prototyyppi miehestä.

Lisätty: 29.01.2009 - 16:32

Tästä tulee hyvä mieli pitkäksi aikaa kun naurattaa niin makeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:18

Oiskohan kyseessä napsuperheen naisten mielipide prototyyppi ihannemiehestään?

Ite en ehtinyt siihen sillon vastaamaan, mutta voin käydä heittämäs sinne kyl, kommentini, vai tiukka perä?, hehe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 16:29

Se on mies mitä kaikki naiset halajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:30

toiveuni

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:43

en osaa sanoa, mutta kun löydät vastauksen niin kerrothan minullekkin mistä tuollaisia miehiä löytää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:46

no en mie nyt ihan joka välissä pussaa, mut fiksusti tunnistettu,vaikka ette näekkän mua,sillä toi silmien väri jäi juuri vähän vääräksi(on joidenkin mielstä tumman ruskeat)mut ilmottaudun LENNULLE (tosin ei mikä vaan KUKA)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 17:09

varmaa aika rasittava pitemmän päälle... ;//

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 17:21

Jos tuo on ihannemiehenne määritelmä, niin sitten minä olen 3/19 sellainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 17:27

Tiukkaperäinen tuleva aviomies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 17:28

Se on Napsuttarien,unelmien täyttymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 17:48

Varmaan jonkun naistenlehden miesihanne, olisko tehty teinityttöjen gallup hömppälehti Cosmopolitanissa ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:42

Miun mies =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:43

No siinähän on meidän Napsu-naisten unelmien täyttymys ja haavemies...naurattaa niin paljon etten voi kirjoittaa. Kiitos Lennu! Jos joku löytää niin ottakoon heti kuvan ja laittakoon Napsuun meille ihmeteltäväksi...ja muistaa kuvata sit sen tiukan perän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:44

Kiitos Lennu oletpa saanut unelmamiehen kasattua ja kovalla työllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:05

Sen täytyy olla miun oma sirkka josta unelmoin, elikkä nyt on kysymyksessä hepokatti ja sirkka.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:30

Se on meidän napsuttarien unelma mies : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:27

se meidän mielikuvatusmies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:57

Mähän sovin tuohon kuin pelikuva.hämmästyin miten lähelle osuitte unelmissanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:50

se on unelmien täyttymys. mutta uskoisin ettei ainakaan kävele minua vastaan, muutakuin unelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 13:32

Vaikuttaa olevan joku nössö (mies) jonkalaisen osa naisista haluaa varmaan itselleen. Minä en, pidän enemmän ihmisistä joissa on jotain pientä särmää. Listasta puuttuu jotain erittäin oleellista joka on naisille tärkeätä..