Mikä on sinun satumaasi?

www.iltasanomat.fi/matkailu/...id=1638131

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 13:21

Lämmin, aurinkoinen, leppoista, iloinen, turvallinen,rakastava ja kaikkea ihanaa... : ) Sitä etsin koko ajan, sitä maata meinaan.

Kysyjän kommentti

Heippa , sellaisessa paikassa minäkin haluun olla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 13:29

Canada kun kävin siellä ensikerran tuntui kuin kotiin olisitullut pitkältä matkalta,tunne säilynyt aina kun käyn sielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 13:30

Suomenmaa ja järjestelmän muutos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 13:35

Malediivit näyttää oikealta satumaalta valkoisineen hiekkarantoineen ja kirkkain vesineen.. Sinne kun joskus pääsisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 13:55

Kotimaani Suomi kauniine maisemineen, vaihtuvine vuodenaikoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 14:17

Oulankajoen jylhistä maisemista se varmaan löytyy,ehkä läheltä Kiutaköngästä,hetki ilman turisti laumojen hälinää.Monta kiloa lisää ihmisten välistä suvaitsevaisuutta ja hyvää tahtoa.Siitä löytyy satumainen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 15:50

Joskus kun pääsisi Bora Boralle, se olisi unelmien täyttymys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 15:59

Minun satumaani on Suomi, kun täältä pääsee kuitenkin aina välleen pois. Avara maailma kiinnostaa ja jos nyt hetken haaveilisin niin satumaani olisi leppoisan lämmin, vuoristoinen ja turvallinen maa. Siellä olisi jokia, puroja ja tietennii meri. En nimeä sitä sillä nuo tuntomerkit sopivat moneen maahan, myös jo käytyihin. Unelmia pitää olla joten sattumaasta haaveilu jatkukoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:36

Satumaata ei ole , mutta kiehtovia paikkoja löytyy jokareissun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:45

Uusi Seelanti olisi mielenkiintoisen tuntuinen kohde. On vaa niin kaukana eikä matkakaan ole hinnaltaan oikein kukkarolle sopiva. Vasta käytyä voisi sanoa onko se satumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 17:12

MUUMILAAKSO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:48

Jos sen satumaan joskus saavuttaa, niin samalla sen hukkaa, koska kaiki muuttuu todeksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:57

Olen ikäni haaveillut austraaliasta,Irlannista,Itävallasta,italiasta Englannista,mutta kyllä ne haaveeksi jäävät,Kotimaassa on vielä paljon näkemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:29

paratiisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:28

kyllä se on ehdottomasti taikamaa eli thaimaa. lämmintä, ihana vihreä luonto, ihanat ihmiset, mielettömän hyvä ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:20

Kotomaani, aivan ihania paikkoja lapista etelään, itään .kaakkoon länteen joka paikasta löytää aina jotain erikoista ja kaunista...ja on niin kiva kotiin tulla taas....joka on ommalla ihanalla tapaa kans oma pieni satumaani...