miten mittaat jäähdytysnesteen pakkaskestävyyden

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 20:43

Jäähdytysnesteen vaihtoa suositellen tehtäväksi joka toinen vuosi, jotta neste pysyisi puhtaana ja sen ominaisuudet säilyisivät.

Pakkasenkestävyyttä testaavia mittareita myyvät varaosaliikkeet melko edullisesti. Myös huoltoasemilla voi mittauttaa nesteen pakkasenkestävyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 20:41

HUOLTO ASEMILLA ON LAITTEET,SEN KYLLA NAKEE VARISTAKIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:49

Huoltoasemalla! 1. Räpsyllelen silmiäni 2. pyydän nätisti, voisitko katsoa jäähdytysnesteet autosta, sen pakkaskestävyyden 3. kehun miten hienosti homma hoitui 4. voisitko vielä katsoa rengaspaineet 5. valot 6. Kiitän kovasti ja kaasuttelen tieheni maksettuani palvelusta mut en ole koskaan joutunut maksamaan muusta kuin mitä ostan. Polttoaineet, lisä nesteet jne.. Tulee aito vähän kuin vaivihkaan huollettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:27

En ole mittaillut, merkkiliike on tehnyt sen aina ja laittaa sitten lappusen miten pakkasta kestää ja milloin on mitattu.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 00:02

Katsoin sen pari vuotta sitten jollain paperinpalalla. Sellanen liuska kastettiin nesteeseen ja väri kertoi kestävyyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 04:33

Merkkiliike hoitaa homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:24

huolto saa hoitaa homman kunnon vehkeillä, keskustelupalstoja seuratessa on tullut se mielikuva, että halpiskauppojen muutaman euron mittareilla ei tosiaan tee mitään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:37

auton huolto sisältää tämän toiminnon.Mulla kyllä on oikea ominaispaino mittari ,mutta en ole mitannut sillä enää vuosiin,huollossa vaihtetaan nesteet ,ja kestävyys tarkastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 13:00

Luotan talvihuoltoon. Tulee ammattilaisten taholta parhaiten hoidetuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:18

jäähdytys nesteen purkissa lukee suhteet paljonko pistetään