Oletteko onnettaren suosikeja esim..lotto ym palkinnot tai rahapelit..ja minkälaisilla sum, tai palkinnoilla?

Kauan sitten 53e lotossa, ja en ole suosios onnettarelle..!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 20:02

En ole onnettaren suosikki. Ikinä en ole mitään mainittavampaa voittanut. Kerran meinasin, mutta kas, vaan meinasin. Olikin kuponki viemättä, että silleen.

Kysyjän kommentti

voi han harmi et kävi nuin, mutta toisella kertaa sitten onnea...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 20:04

viime vuonna lotossa n. 17 € , ja siinä kaikki mitä nyt muisti, ei sijoitusongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:04

Onnetar ei ole pahemmin suosinut rahapeliarvonnoissa, ainakaan toistaiseksi. Mutta, toivossa on hyvä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:18

En mikään suosikki pieniä voittoja kenossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:22

ei ole onnetar suosinut lotossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:24

Mua onnetar tuskin ees tuntee :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:29

En voi saada voittoja kun en harrasta mitään rahapeliä. Kerran yritin lotota ja sain tulokseksi 0 oikein. Ajattelin, että tyhjän saa pyytämättäkin ja lopetin hekumointini helposta rahasta siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:35

Voitin kerran 2000 markkaa lotossa mut siihen se sit on jäänyt, pieniä voittoja 11€ , mut kyllä ne voitot on aika vähäiseksi jäänyt. : ( Vois kyllä onni suosia joskus : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:52

No aika huonoa on ollut muutama tonni joskus on tullut , muttei ole päässy rikastumaan arpapelillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:02

Valitettavasti onnetar ei minua oikein suosi noissa rahapeleissä:(
Mutta "yrittanyttä ei laiteta".....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:07

ei suosi onnetar minua. yleensä olen vain voittanut semmosista arpajaisista ja arvonnoista josta jokainen osanottaja voittaa jotakin. viimex tais olla yhden k kaupan avajaiset joista voitin tehosekoittimen ja isäntä ison kassillisen kynttilöitä.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:07

en todellakaan ole onnettaren suosikki. mistään ei ole tullut voitettua mitään..joskus vuosia vuosia sitten voitin jossakin anttilan arvonnassa joulukinkun, ja hyvä kinkku olikin. olen todennut, etta taidan voittaa siinä enemmän kun en tee lottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:45

En ole onnetaren suosikki. Ikina ei ole mistään tullut mitään mainitsemisen arvoisia summia. Arvoista sen verran joskus, että saa tilalle ostettua uuden, mutta lotosta ei ole tullut koskaan mitään. Kerran voitin firman pikkujouluissa herkkukorin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 04:37

Markka-aikana voitin keran yli 12.000 markka Lotossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 06:39

Tori arvalla kamman.ei mulle ole onnetar suosiollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:40

Taitaa olla suurimpia voittojani se 200 € matkalahjakortti Napsusta kesäkuussa. Eipä noilla voitoilla paljon muuten pääse kehuskelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:17

silloin tällöin pikku voittoja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 13:28

Lotto on ainoa rahapeli johon osallsitun. Pikkuvoittoja tulee, olen lähes omillani. Kerran tuli yksi isompi voitto, meitä oli 3 jakamassa sitä, pieni työporukka.
Lottoan lähinnä silloin kun on isompi potti jaossa.

Lisätty: 29.01.2009 - 13:30

Muissa arvonnoissa on onni suosinut enemmänkin, on tullut matkaa ja muuta. Entisellä työpaikalla oli pikkujoulujen hyväksi arpajaisia ja päävoittoja lahjoittivat tahot joiden voitot olivat hyviä. Julistivat minut lähes boikotiin kun sain päävoiton useammin kuin kerran!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 17:17

Voitin just leffaliput yksiltä messuilta. Pelikoneissa ei oo oikeen tuuria, mitä nyt 50 senttiä sillon tällöin voittaa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 14:55

ei ole ollut onnea peleissä,ehkä ennemmänkin rakkaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 16:37

on sitä välillä pelikoneissa :) joskus 16e-80e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:07

en todellakaan ja vihdoin alan sen sukoa ja en lottoe en pelaa.. tääkin on ihan turhaa, tiiän sen:(