Olen mennossa 50v synttäreille, mitä "leikkejä olette leikkiinneet juhlissa"

Kertoisitko lyhyesti, jotta voisin "leikkittää AIKUISIA ajanvietteeksi...Pelejä ...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 21:02

Mulla ei tule muuta leikkiä mieleen kuin semmonen, että 4 tuolia 5 ihmistä ja musiikkia, musiikkia soitellaan ja sit keskeytetään soitto, ihmisten täytyy etsiä sopiva tuoli ja joka ei löydä itselleen tuolia, sen peli loppuu siihen ja sitä jatketaan kunnes ei ole kuin 2 ihmistä ja 1 tuoli, jompikumpi näistä on sit voittaja. Varmaan mukavampaa peli on sit kun on boolia maisteltu joku muki.
Ai niin ja toinen lusikassa kananmuna ja se suussa juostaan sit paikasta A paikkaan -B ja joka pitää kananmunan lusikassa se voittaa, Mieluummin tässä pelissä kananmuna olis kiva jos se olis sit keitetty. Tämäkin vois olla muutaman boolimukin jälkeen aika kiva juttu. Ei jännitä...

Kysyjän kommentti

kiitos siinä tulikin jo 2 leikiä..kiitos muillekin vastanneille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 20:00

En ole ollut sellaisilla 50v. synttäreillä, joissa olisi leikitty mitään. Kyllä se oli keskustelua synt.sankarin ja vieraitten kanssa, kahvittelua, ja onnittelumaljan juonti. Ja kun väki väheni, pidot parani, alkoi vapaampi osuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:57

en ole itse kokenut mutta eikös se tuolileikki ole ollut aina hauska leikki. jos lapsenmieltä juhlijat omaavat...
Tarvitaan kaikille tuoli ja musiikkia.
Asetetaan tuolit ympyrään, tuoleja on yksi vähemmän kuin leikkijöitä.
Kun musiikki soi, leikkijät kiertävät tuoleja.
Musiikin pysähtyessä kaikki yrittävät istua.
Se joka jää ilman tuolia, putoaa pois.
Poistetaan yksi tuoli ja jatketaanleikkiä niin kauan kuin yksi leikkijä on jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:04

En tiedä leikeistä mutta sketsit on hauskoja jos löytyy ihmisiä jotka haluavat esiintyä:)
Ja alias on hyvä seurapeli isommallekin porukalle:)
Molemmista hyvä fiilis:):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 22:12

Keksi jokin tarina. Jätä tarinaan aukkoja, joihin keräät vierailta adjektiiveja. Adjektiivit saavat tai ei ole pakko sopia seuraavaan sanaan esim. karvainen jalka tai pilkullinen sardiini.
Ehdotan, että kirjoitat tarinan päivänsankarista. Vaikka hänen elämästään ja perheestään. Tämän jutun oikeanimi on adjektiivitarina. Nämä adjektiivitarinat ovat yleensä hauskoja. Toivottavasti ymmärsit. Eli kertaan vielä ohjeet.
1. Kirjoita tarina ja jätä joidenkin sanojen eteen tyhjää tilaa.
2. Kerää adjektiiveja vierailta ja kirjoita sanat niin tarinaan, että jokainen tyhjä paikka joka on tarkoitettu adjektiiville täyttyisi. Ja jokaisessa kohdassa olisi vain yksi adjektiivi.
3. Lue valmis tarina yleisölle ja naura.

Toivottavasti ymmärsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 04:39

Mun synttäreilä oli Karaokea.Toimija ja vehkeet koko illaksi ja kolmeen asti maksoi 250 euroa.Porukoila oli hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 08:45

No enpä muista yksiäkään aikuisten synttäreitä tai muita juhlia joissa olisi leikitty. On virallisentyyppisiä vastaanottoja, vapaata seurustelua, puheet tietysti mutta ei leikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:13

Yksillä 50 synttäreillä leikittiin kuka juo nopeimmin pooli mukin tyjäksi.muki oli 1 litran kokonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:09

50 v.. aika vähän enää leikitään.. shamppanja taitaa olla paree ratkaisu:)