joku

millä ohjelmalla pystyy ladata pelejä ilmaiseksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 18:35

napsulla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 19:12

sillä selaimella joka sinulla on käytössäsi etsit kiinostavan pelisivun, sieltä ne lautausohjeetkin sitten löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:07

Huumorikysymys numero 347 ja jo tänä vuonna, kiirettä tuntuu pitävän...
En ole koskaan tarvinnut mitään "ohjelmaa" kun olen ladannut pelejä. Myöskään sivujen avaamiseen ei tarvita sen kummempia ohjelmia, riittää kun on teräksiset hermot ja vakaa kasi jotta onnistuu puristamaan oikeaa nappulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:50

Väittävät Bitcometia parhaimmaksi ilmaiseksi pelien latausohjelmaksi.

Bitcomet on BitTorrent-tiedostojen latausohjelma. Siinä on hyvin helppotajuinen käyttöliittymä. Sen latausnopeus on erinomainen, ja siinä on useita Internet-yhteyden määritysvaihtoehtoja.

finnish.toggle.com/lv/group/...tComet.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 08:36

Ei sitä erikseen tarvitse ladata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:03

Kyllä se kone lataa kun löydät minkö haluat ladata.Siellä lukee,download here. siihen kun klikkaa, johan lataa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:30

Eikö lataaminen ole vaarallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:14

minä:)