oletko samaa mieltä, HYVÄ RUOKA PAREMPI MIELI?

Itse juuri koin tuon sanon täydellisesti...!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 16:29

Kyllä ehdottomasti, meillä on aika pahantuulisia miehiä jos ruoka ei ole mieluista ja hyvää.
Eli vastaus on : K Y L L Ä !

Kysyjän kommentti

niin se meilläkin, et heti kun on syöty niin :) kiitokset vastannelle..ja syömisiin kohtuudella..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 16:37

Jos sen ruuaqn joku toinen laittaa silloin on mielikin korkealla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:46

Kyllähän se totta on, että hyvä ruoka nostaa mielialaa. Ja niinkuin aiaiaikin sanoi, varsinkin jos se on jonkun muun tekemää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 17:09

Ruoka on joka saa kyllä mielialan nousemaan! Oikein hyvän makuinen ruoka ja riittävästi niin olo on hyvä eikä pipo kiristä lainkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 17:42

Kunhan ei tule itkua pitkästä ilosta, eli alkaa vaaka painaa liikaa. Muussa tapauksessa samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 17:43

Aivan samaa mieltä. Hyvä ruoka kohentaa mielialaa kaikin tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:29

Vanha sanonta on: esim. tie miehen sydämeen käy hyvän ruuan kautta. Kyllähän se on päivänselvää että ruoka saa ihmisen hyvälle tuulelle samoiten kun eläimetkin. Että kyllä mielialaa nostattaa ihan hyvin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:44

hyva ruoka on aina hyvasta,vaikka soisi liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 18:56

uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:32

Ilman muuta hyvästä ruoasta tule hyvämieli ja hyväolokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:54

varsinkin jos siitä on erikseen joutunut maksamaan (ravintola yms.) niin se käänteislause tulee varsin todeksi: jos ruoka ei ole hyvää - siitä paha mieli

kotioloissa joku hyvä ylläri piristää kummasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:08

Kyllä ehdottomasti on totta. Saanen kommentoida siihen, että toisen tekemä ruoka on hyvää. Kyllä se on huvää, mutta ei kaikkien tekemä. Esim. niiden jotka eivät osaa yksinkertaisesti tehdä sitä. Mutta muuten olen samaa mieltä. Minusta kyllä oma ruoka on aina parasta. Älkää vain ottako pulttia tästä vastauksestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:27

Pitää kyllä paikkaansa! Ite ku tuun kiukkusena koulun jälkeen kotiin,syön jotai ja heti elämä näyttää paremmalta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:47

Olen samaa mieltä. ja tuohon että toisten tekemä on hyvää niin kyllä ,minä rakastan sapuskaa jota mummoni tai mammani tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:14

100% samaa mieltä kanssasi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 21:35

Ehdottomasti samaa mieltä ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 07:02

Olen samaa mieltä, itse olen nälkäisenä tosi kärttynen, harvoin kuitenkaan olen nälkäinen olen aina syönyt sitä ennen jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 08:41

Kyllä.Varsinkin jos se on toisen laittamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:47

Ehtottomasti samaa mieltä.Kuulin joku aika sitten sanonnan,kun se ruoka on niin hyvvee,niin tulee oikee iloseks.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 16:16

Ehdottomasti! Tosin kun on syönyt itsensä todella ähkyksi en tiedä onko niin hyvä mieli enää silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:14

olen.. kyllä alkaa "niskaan pistämään" kun nälissään yrittää vääntää..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:14

Totta toinen puoli. Ei välttämättä niin hyväkään ruoka, pirun nälkäsenä syö vähä huonompaakin ruokaa mutta olo paranee aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:48

Kyllä. Nälkäisenä on aina vain kiukkuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 19:40

100%!

Lisäksi:

Tämä liittyy ajattelu-kykyyn:

(PS. ‘Website’-linkki ei ole meidän kotisivumme(koska meillä ei ole kotisivua), mutta linkki antaa aiheeseemme liittyvää tietoa. )

Vapaa-ehtoinen yksityinen skientologia-tiedotus ja -apu-ryhmä, Ruskeasuo, Helsinki.

Vieläkin nopeammin vastauksia ja parempaa oloa voi antaa tutustuminen L.Ron Hubbardin kirjaan Dianetiikka-ainakin suosittelemme sitä omakohtaisten kokemusten pohjalta.Dianetiikka-kirja sisältää käytännön tiedot joita kuka vaan voi heti käyttää:

(Lähde-linkki (erityisesti 3-ulotteinen flash-video) : )

finnish.dianetics.org/order/video.htm#

terv,
Skientologia-apu ryhmä

Lähteet:
74.125.43.132/translate_c?hl...kSYe0YDhfQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:27

kyllä =)