Ateeksi, teeen nyt kauhian virheen, mutta kuka kysyi koiran villapaidan ompeluohjetta? ja siihen tulikin linki saisikosen uudelle

olen jo käynyt noit kysymksii läpi enkä löydä. haluaisin sen linkin , kun KIITOS, että opin lisätä niitä linkkejä kirjanmerkkeihin ,josko sais uudestaan? kiitos ja anteeksi..

Lisätty: 28.01.2009 - 14:48

Kiitos päivä pelastettu, täällä on kivoi ihmisii, ja hyvii neuvoja...kiitos!!!.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 14:33

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/7675 jaana.m kysyi.

Kysyjän kommentti

ihanaa kun on kivoja napsulaisia ja autavaisia, nit saa sitten koiruus villapaidan..joskus..valmistumis vuosi voi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 14:46

siinä se linkki jo oli viisi minuuttia oli mennyt en laita uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:08

"Nopan ompelukerho", siellä oli yksi ohje ja näytti helpolle.Käy tsekkaan toi lähdesivu siis:)
Ja sit paljon muitakin ohjeita näytti olevan sivulla www.borderterrieri.net/page8.php.

Lähteet:
www.saunalahti.fi/glottis/vi...atakki.htm