Nyt laitan vain varoituksen, tämä ei varsinaisesti ole kysymys. Älkää ostako kameraa kanarialta, jos ette tunne asiaa !

Olin kappakeskuksessa ja vanhempi suomalainen pariskunta kinasi myyjän kanssa ja he olivat tulleet petetyksi rumasti. Valitettavasti nuo ns." hindut" eivät ole rehellisä kaupantekijöitä ja kyseinen pariskunta joutui maksamaan noin 100€ liikaa siitä kamerastaan. Täällä on kyllä liikkeitä mistä saa edullisesti ja voi luottaa myyjään, mutta nuo pienet kojumyyjät on vaarallisia!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 21:37

Joo samaa meille juuri sanottiin että on hyvämaineisia liikkeitä mistä kehoitettiin turisteja käymään jos aikoo tehdä elektroniikkaostoksia. Itelle ei tullu mieleenkään mennä ostaan miltään karvakäsiltä pikkupuljuista sika halvalla esim. kameraa. Kertoo kai sekin jotain jos hintataso on suurinpiirtein samaa kun suomessa, kännyköissä ja kameroissa, sitten yhtäkkiä tarjotaankin esim. 100 euroo halvemmalla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 12:33

En varmaan osta, olen joskus joutunut petetyksi ja kameran suhteen. : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:37

Olen kuullut siellä on myyty mustaksi värjätty puunkala kamerana.itse en ole siellä käynyt kun en kaipaa aurinkoa,olen niin sanottu alpiino,aurinko käsäyttää välittömästi.niin ei ole tarvinnut ostaa halpoja kameroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:39

Eipä tule mieleenkään tehdä tuollaista ostosta. Vaara ei ole kovin suuri koska en käy Kanarialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 18:37

thänks, ei osteta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:58

Kaverille yritettiin myydä tupakkakartonkia muutamalla kolikolla, kysyi saako avata paketin, lupaa ei tullut mutta avasi kuitenkin. Kartonki oli täynnä sahanpuruja ja rättipäästä näkyi enää vain sandaalinpohjat nurkantakaa.
Mitä tästä opimme? - Älä edes aloita tupakointia.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 14:23

Kameraostoksista tuli mieleen kun lomailimme inglesissä (oli vielä markka-aikaa). Digikamerat eivät olleet vielä kauhean suosittuja, joten olin ostamassa vanhaa "tavallista" filmikameraa. Kamera ei tosin ollut hirveän kallis, mutta yksikään kuva ei tullut kehityksestä takaisin kotona Suomesa, koska kaikki olivat vioittuneita. Se siitä kamerasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:42

joo paketista voi tulla esiin pelkkä puun pala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:37

hyvä varoitus ja pätee monessa muussakin paikassa missä turisteille tavaraa kaupitellaan
(jos yllättävän halpa tavara osottautuu laatuvehkeeksi, se useinkin on jostain muualta varastettu)